2007 Jetta 1.6 Fsi Comfortline

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
2007 Jetta 1.6 Fsi Comfortline
Bu aracı büyük ihtimal ile 3 güne alacağız kilometresi 50.000 altında fiyatı 30.000 tl edermi sizce?(boyasız,kazasız)
 


OğuzcanAbi

Üye
haci biz aldik 2011 model ford focusu 33 e yada35 e aldik bence siz de oyle yapin
 
technoblue

technoblue

Üye
arkadaşım bildiğim kadarıyla 30000 ile 35000 arasında değişiyor 2. el fiyatları. kazasız ve kilometresinin düşük olması güzel pazarlık payı felan varsa zorlayın sonuna kadar ne kadar ucuza alırsanız o kadar iyi olur sizin için. ama genel cevap vermem gerekirse fiyat ne ucuz ne çok yüksek. yani alınabilir ama dediğim gibi ne kadar pazarlık yaparsan o kadar karlı çıkarsın :)
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
haci biz aldik 2011 model ford focusu 33 e yada35 e aldik bence siz de oyle yapin
Titaninum falan mı yoksa en düşüğü mü?

----------Eklendi @ 11:05:23 ---------- Yazıldı @ 11:03:14 ----------

arkadaşım bildiğim kadarıyla 30000 ile 35000 arasında değişiyor 2. el fiyatları. kazasız ve kilometresinin düşük olması güzel pazarlık payı felan varsa zorlayın sonuna kadar ne kadar ucuza alırsanız o kadar iyi olur sizin için. ama genel cevap vermem gerekirse fiyat ne ucuz ne çok yüksek. yani alınabilir ama dediğim gibi ne kadar pazarlık yaparsan o kadar karlı çıkarsın :)
Evet fiyat aralığı o.Pazarlık ile en fazla 500 tl iner gibi geliyor bana şimdi dizellerine bakacağım birde

----------Eklendi @ 12:15:16 ---------- Yazıldı @ 11:05:23 ----------

[0]=4370068&supercode[1]=&supercode[2]=#/tr/otomobil-karsilastir/?supercode[0]=1901676&supercode[1]=1280910&supercode[2]=1282209 :eheJetta diyorum :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Km si çok güzel fiyat makul.Fakat 500-1000 daha atabilirseniz süper olur.
Bu arada Fsi motorlara LPG takılmıyor haberiniz olsun.Araba yoğun İstanbul trafiğinde içer benzini..
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Km si çok güzel fiyat makul.Fakat 500-1000 daha atabilirseniz süper olur.
Bu arada Fsi motorlara LPG takılmıyor haberiniz olsun.Araba yoğun İstanbul trafiğinde içer benzini..
Ben Artık samsunda oturuyorum..100KM de şehir içi 6,8 litre yakıyormuş:hmmm

----------Eklendi @ 12:50:55 ---------- Yazıldı @ 12:47:30 ----------



:hmmm
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Benim adım nasıl Anıl'sa o araba da 6.8 lt yakmaz.8lt gibi bir rakam yapıyor şehir içinde.
LPG ye de zaten firma kesinlikle dönüştürmüyor.Ve başka yerde de yapmıyorlardı sordurmuştuk.Başka da varsa yapan bilebiyorum :)
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Benim adım nasıl Anıl'sa o araba da 6.8 lt yakmaz.8lt gibi bir rakam yapıyor şehir içinde.
LPG ye de zaten firma kesinlikle dönüştürmüyor.Ve başka yerde de yapmıyorlardı sordurmuştuk.Başka da varsa yapan bilebiyorum :)
Zaten alırsak lpg taktırmayı düşünmüyoruz :) şehir dışı kaç yakar peki bir bilgin var mı?
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şehir dışı 5.5lt yakar gibime geliyor.(17 km de 1 lt)Bu rakamları kafamdan yazmıyorum hepsi tarafımca denenmiş onaylanmıştır.
Şehiriçi-dışı ort ise 6.5 lt gibi.

Örnek vereyim bizim araç 1.4 Accent blue
Şehir içi 7,8 Şehir dışı 4,8 Ortalama 5,9

Yani Vw 1.6 olmasına rağmen yine iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Utku
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt