Berbatİçimde müthiş bir korku var ya da tarif edemediğim, beni kötü hissettiren bir duygu. Kararsızlık olabilir . Bilmiyorum ki ruh halimi.

hee gari$ik bi durum gokhanablam maaşallah her ruh halinden![]()

kiyamammmutsuz
yeter kiz mutluyum de artikvalla mutsuzummmmmmmmmmmm
kim o kafayi yediren sole bakemkafayı yıycem
Bize ne yahuelimde telefon miskin miskin oturuyorum


