sat/tak. iphone4 16 gb att( kayıtlı!!!!)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kronikyorgun

kronikyorgun

Üye
    Konu Sahibi
sat/tak. iphone4 16 gb att( kayıtlı!!!!)
merhaba arkadaşlar amerikadan alınma 4.2.1 surumlu 03.10.01 basebandlı jaılbreaklı sıfır ayarındakı cıhazımı satıyorum urunun sadece gevey kartı eksık 15-20 tlye alıp hemen kullanıbılırsınız urunun pasaport kayıdı yapılmıstır. bazı ılan sahıplerının cep merkezlerde 5 tlye kayıt ettırebılırsınız sozlerıne ınanmayın kayıt olayı en az 1 ay ıcınde yurtdısına gırıs cıkıs yapmıs bır kısının pasaportu ile yapılmaktadır.aksı takdırde yıne bu ıs ıcın pasaport kayıt hakkına 130-150 tl arası para odemek zorunda kalabılırsınız, cıhazın kutusu mevcuttur yanlız valızde gelırken al tarafında catlak olusmustur(cıhazda değil kutusunda çatlak!!! devamlı soran arkdaslar var ıyı okuyunuz lutfen burayı) amerıkan urunu oldugu ıcın prızı farkılıydı ben alsancaktakı apple urunlerı satan teknohome magazasından %100orjınal şarz aletını aldım /şarz aletinin faturası ve ambalajıyla beraber vereceğim) yanında yan sanayı kulaklık ve usb kablosu vardır fıyatta pazarlık malesef yoktur takas olarak sadece cep telefonu modellerını dusunebılırım..izmirde elden veya önce havale sonra kargo şeklinde olabılır.arkadaşlar ürün hakkında bütün gerekli açıklamaları yaptım ve detaylı fotoğrafları mevcut lütfen ılanı okumadan gereksız msj atan arkadaslar var bunlardan kacınalım takas konusunda elınızdeki urunun durumu hakkında bılgı verırsenız daha cabuk ıletısıme gecebılırız urun yurt ıcımı yurt dısımı kutulumu kutusuzmu,faturası mevcutmu v.b herkese hayırlı alışverişler..FİYATI:1150 TL




 


bymusty18

Üye
of ulan of bi alamadık şu oyuncaktan hep hayalde kaldı :) arkadasm bende general mobile dst q100 var.boyle ses baska telde yok.kendinden yerleşik windows live messenger i var.qwerty kalvyeli.resmini koyamıyorum ben netten bak. taş gibi telefon hiçbir problemi yok 1 yıl daha garantisi devam ediyor.kutusu aksesuarı hepsi var.iade garantili :D degisir misin benimle lutfen :D

----------Eklendi @ 19:21:09 ---------- Yazıldı @ 19:18:29 ----------

bir de nokia 6500 slide var.o da aynı durumda sıfır tas gibi onu da veririm yanında istersen :D lutfen :D
 
dedeminoglu

dedeminoglu

Üye
bari fiyatını yazaydın arkadaşım...
 
kronikyorgun

kronikyorgun

Üye
    Konu Sahibi
of ulan of bi alamadık şu oyuncaktan hep hayalde kaldı :) arkadasm bende general mobile dst q100 var.boyle ses baska telde yok.kendinden yerleşik windows live messenger i var.qwerty kalvyeli.resmini koyamıyorum ben netten bak. Taş gibi telefon hiçbir problemi yok 1 yıl daha garantisi devam ediyor.kutusu aksesuarı hepsi var.iade garantili :d degisir misin benimle lutfen :d

[sıze=1]----------eklendi @ 19:21:09 ---------- yazıldı @ 19:18:29 ----------[/sıze]

bir de nokia 6500 slide var.o da aynı durumda sıfır tas gibi onu da veririm yanında istersen :d lutfen :d
tksrlr dostum...

----------Eklendi @ 16:38:36 ---------- Yazıldı @ 16:37:51 ----------

bari fiyatını yazaydın arkadaşım...
UNUTMUSUM PARDON EKLEDIM FIYATI :oke:
 

bymusty18

Üye
yapma beaa :D neyse saolasn :D
 
kronikyorgun

kronikyorgun

Üye
    Konu Sahibi
güncelll
 
asepsi

asepsi

Üye
S.a arkadaşım İphone 3GS 16GB Orijinal Türkiye'den alınma jillbreak filan istemeyen hattı takıp direkt kullanabileceğin bir telefon var elimde. Eğer takas düşünürsen resimlerini gönderebilirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt