Facebook Sorununa %1000 Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Sorununa %1000 Çözüm...
Bilindiği Üzere Çoğu Kişi Facebook Uygulamasına Girdiğinde error; undefined... Hatası Alıyor Bunun Çözümü;

1-) Linkteki Dosyayı İndirin...
2-) "1.Facebook" Adlı Uygulamayı Yükleyin...
3-) "2.Facebook" Adlı Uygulamayı Yükleyin...



:oke: :oke: :oke:

NOT: Teşekkürü Çok Görmeyin...

Hadi Kolay Gelsin !!!

:d: :d: :d:

Facebook Unsigned


 
  • Beğen
Tepkiler: lanetfiravun, frk uzn, komerem11 ve 6 diğerleri


yasakk

Üye
lnk kırık
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
    Konu Sahibi
Link SağLam Daha Yeni Upload Ettim
 
'Patron

'Patron

Üye
5 mb.hadi bi deneyelım umarım olur :)
 

OğuzcanAbi

Üye
bende hata yok yinede teşkler ! :D
 
'Patron

'Patron

Üye
Öncelikle :tşk: hacı.
1.Facebook ta senın sertıfıkan var buyuzden kısıtlanmış sertıfıka hatası verdı .Unsıgnedını uploadlarsan arklar için iyi olur.
Tabi ben unsignedini beklermıyım? Hayır:naughty:
Freesignerden imzanı kaldırdım.Sonra bilgisayardan kendım için sertifikaladım.
Yukledım açıldı fakat 3 olumsuz olay var.1.si ilk girdiğimde arkadaslarıma girdim telefon rest attı.2si telefon açıldı menuye girdim dondu hiçbişey işlemedi bataryayı çıkarmak zorunda kaldım. ama sonra açtım bişey olmadı gayet iyi . ayrıca Kasperskyla tarattırdım virus de yok. :)
3.sü ise Vodafone live ile bağlanıyor Vidafone internetle bağlasnsın istiyorum onu nasıl yapcaz?Onuda yaptıkmı değme keyfıme :D
Teşekkur tekrardan mis gibi oldu :d:


----------Eklendi 14.05.2011 @ 00:17:34 ---------- Yazıldı 13.05.2011 @ 23:47:56 ----------

Ayrıca Wallpaper da guzelmış.Koydum masaustume :oke:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle :tşk: hacı.
1.Facebook ta senın sertıfıkan var buyuzden kısıtlanmış sertıfıka hatası verdı .Unsıgnedını uploadlarsan arklar için iyi olur.
Tabi ben unsignedini beklermıyım? Hayır:naughty:
Freesignerden imzanı kaldırdım.Sonra bilgisayardan kendım için sertifikaladım.
Yukledım açıldı fakat 3 olumsuz olay var.1.si ilk girdiğimde arkadaslarıma girdim telefon rest attı.2si telefon açıldı menuye girdim dondu hiçbişey işlemedi bataryayı çıkarmak zorunda kaldım. ama sonra açtım bişey olmadı gayet iyi . ayrıca Kasperskyla tarattırdım virus de yok. :)
3.sü ise Vodafone live ile bağlanıyor Vidafone internetle bağlasnsın istiyorum onu nasıl yapcaz?Onuda yaptıkmı değme keyfıme :D
Teşekkur tekrardan mis gibi oldu :d:


----------Eklendi 14.05.2011 @ 00:17:34 ---------- Yazıldı 13.05.2011 @ 23:47:56 ----------

Ayrıca Wallpaper da guzelmış.Koydum masaustume :oke:

Bende hiç öyle bi sorun olmadığından bilmiyorum kurunca direk çalıştı vodafone live ye gelince ayarlar bağlantıdan vodafone interneti ilk önceliğe taşı bu arada bi şey değil wallpaperları fırsat buldukça upload ederim beğenmene sevindim...


----------Eklendi @ 09:33:31 ---------- Yazıldı @ 09:28:13 ----------

bende hata yok yinede teşkler ! :D

Rica ederim...
 
'Patron

'Patron

Üye
Haci bu bildirimler nereye geliyo onu bi anlayamadim? mesajlar durtmeler ark istekleri usttede.bu begeniler yorumlar icin bildirimler nerde?
 
The Best OEZIL

The Best OEZIL

Üye
Android facebook uygulamasında war o bildirımler ve dırek sohbet . . Nokia facebook uygulamasını yuklemeye ble gerek yok yetersz
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
    Konu Sahibi
Haci bu bildirimler nereye geliyo onu bi anlayamadim? mesajlar durtmeler ark istekleri usttede.bu begeniler yorumlar icin bildirimler nerde?

Bildirimler gelmiyor uygulamaya girince girdiğin ilk sayfada yazıyor
 
'Patron

'Patron

Üye
Harbi bildirimler yok ya ne sacma is.
 
NiCKiMYoK

NiCKiMYoK

Üye
.wgz Dosyayı yükledm ama diğeri yüklenmedi sertifika kısıtlama diyor.bunu sertifika eklenmemiş hali varsa upload edebilirmisinz ?
 
'Patron

'Patron

Üye
.wgz Dosyayı yükledm ama diğeri yüklenmedi sertifika kısıtlama diyor.bunu sertifika eklenmemiş hali varsa upload edebilirmisinz ?
free signerden sertıfıkayı sılıp kendın için sertıfıkalıycaksın .
 
NiCKiMYoK

NiCKiMYoK

Üye
nasıl silcez ?
 
NiCKiMYoK

NiCKiMYoK

Üye
sertifikaladım ama açmadı bi türlü :allalla:
 


Üst Alt