asphaltta kasma olabılır dıgerlerı gonl rahatlıgıyla![]()
hiçbirini açamazsınc6 00 da oynuyabilirim dimesadece c6 01 de oynanıyo zannetmistim neyse içim rahatladı saol

fruit ninja kasarak çalışma ihtimali varKardeş çalışacağını zannetmiyorum fakat denemekten zarar gelmez![]()


kasarak açıyor sonuçta speed x i öneririm açıyor s60v5(5800a c6-01 in hafıza kartını takmıştım)acayip kasayıor hatta bnim tel res bile attı
acayip kasayıor hatta bnim tel res bile attı
fruit ninja kasıyormuş(symbian 3 oyununu 5800 da açmışhangi oyun acayip kasıyor ?
)Utku™;3455652' Alıntı:fruit ninja kasıyormuş(symbian 3 oyununu 5800 da açmış)
bende denemistimde acılmamıstı. Yuklendi ama ikona tıkladım bişi olmadı.nası ya
s3 oyunları s60v5 te hiç açılmaması lazımken kasarakta olsa açıyormu yani
nasıl oluyor bu S3 tabanında yazılmış bir oyunu alt sistemlerin hiç açamaması lazım.. ilginç![]()
