bu oyunlar c6 00 da kaldırırmı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fetok12

Üye
    Konu Sahibi
bu oyunlar c6 00 da kaldırırmı?
istediğim oyunlar
pes 2011
asphalt 5
fruit ninja
kaldırırmı?
 


imampower11

Üye
asphaltta kasma olabılır dıgerlerı gonl rahatlıgıyla :)
 

fetok12

Üye
    Konu Sahibi
c6 00 da oynuyabilirim dime :bigstar: sadece c6 01 de oynanıyo zannetmistim neyse içim rahatladı saol
 

fetok12

Üye
    Konu Sahibi
neyyyyyyyyyyyyyyyy:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım:

----------Eklendi @ 06:06:35 ---------- Yazıldı @ 06:05:12 ----------

fruit ninja olsa bile açamammı yani
 
uribaju

uribaju

Üye
o telefon s60v5 verisyonunda olduğundan açması brz zor hemde 3d hızlandırma yok sanırım o telefonda:bilmm
 

roadvoodoo01

Üye
Kardeş çalışacağını zannetmiyorum fakat denemekten zarar gelmez |-)
 
rapman

rapman

Üye
ah be dostum, bir numara büyüğünü alsaydın hepsini oynardın : C6-01
C6'nın işletim sistemi emektar Symbian 60 version 5 olduğu için; bu telefonun o oyunları kaldırmaya gücü yetse dahi, o oyunlar bu platforma çıkmadı.Belki Fruit Ninja'yı bulabilirsin. Google'da şöyle bir arama yap : fruit ninja s60v5
Kolay gelsin
:oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
acayip kasayıor hatta bnim tel res bile attı
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Utku™;3455652' Alıntı:
fruit ninja kasıyormuş(symbian 3 oyununu 5800 da açmış :kop:)

:D :D bende denemistimde acılmamıstı. Yuklendi ama ikona tıkladım bişi olmadı.
 

Starsley

Ninja oyunu hariç.. İmkansız.. O bile belki kasar.. Açmaz.. :D
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
nası ya :s
s3 oyunları s60v5 te hiç açılmaması lazımken kasarakta olsa açıyormu yani:allalla:
nasıl oluyor bu S3 tabanında yazılmış bir oyunu alt sistemlerin hiç açamaması lazım.. ilginç:hmmm
 

nonamex

Üye
nası ya :s
s3 oyunları s60v5 te hiç açılmaması lazımken kasarakta olsa açıyormu yani:allalla:
nasıl oluyor bu S3 tabanında yazılmış bir oyunu alt sistemlerin hiç açamaması lazım.. ilginç:hmmm

Oyunu açamamasının sebebi GPU'sunun olmaması, Samsung i8910 ve SE Satio rahatlıkla açabilir S60V5 olduğu halde.
 
Utku

Utku

Üye
100 oyunda 2 oyunu açıyor gibi yapıp kapatıyor yada açıp 1-2 saniye kasıp telefon kapanıyor:kop:
 
minutari

minutari

Üye
arkadaşlar yanlış bilgi vermeyin c6-00 ım var o arkadaşın yazdığı ninja fruit asphalt 5 pes 11 i rahatlıklan oynuyorum bence elinize bi c6 alın ondan sonra yorum yapın buralara.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt