kimlerin dövmesı var hadı bakalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
kimlerin dövmesı var hadı bakalım
kimlerin dövmesı var hadı baklım
 


Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Ben Cipslerden Çıkan Normal Ve MeGa Dövmeleri Kullanıyorum , İğnesiz De Yaptırdım (Kalemle) , Kalemle Çizerek Bişey Yaptırdım
 

pelın_

    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Eeee Para nereye kadarsa bizde oraya kadarız ablam :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
ya bu yazıyı neasıl duzetcem ben ya :(
 

pelın_

    Konu Sahibi
hıı pekı ben bırıne sımdı solerım:)olanlardan
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
yakında yaptırcam
 
minoo

minoo

Üye
Ben de yaptırcam. Çok hoşuma gidiyor :cool

----------Eklendi @ 23:58:33 ---------- Yazıldı @ 23:55:28 ----------



Şurdaki patiyi istiyorum :utan Çiçekler yok :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Bizde ailecek yaptırmayı düşünüyoruz. Yarısı bende yarısı yarimde sarılınca ne olduğu anlaşılacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
cehili

cehili

Üye
Abdest geçiriyor derinin altına yapıldığı için.Ama tabi vücüduna bilerek zarar verdiğin için büyük günaha giriyorsun. Ben bi ara baya heveslenip 400TL kadar ayırmıştım sonra dedim bu para bi dövme için verilir mi vazgeçip telefon aldım :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
hadi bakalım derken açıp mı bakcaz :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
geçici dövmeler sorun olmaz sanırım:ehe
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Valla Reşit Olunca Koluma Ayrıntılı Bir DraGon dövmesi yaptıracam
 
cehili

cehili

Üye
6 seneye fikrin daha çok değişir muratcım :evet:
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Ne Olcak Sanki Abi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt