bılgılerını bızımle paylasırsan seviniriz arkadaşım![]()
) bakalım^^ diger yükleyen arkadaşlarda bilgilerini paylaşsın 
Şimdi palringo'ya girdim palringo baya bir değişmiş yeni sürümde

palringo yenilenmişbana palringo demeyin![]()
msn haric facebook artık üzerinde geliyor. Ancak şimdi de msn yok .. 
palringo yenilenmişmsn haric facebook artık üzerinde geliyor. Ancak şimdi de msn yok ..
![]()

güncellemeyi göremedm ben nasl çktı szde?
8500'de bişi yok![]()
daha önce kullandığınız sürümle alaklaı olabilir. Ben jvjl3 sürümünü kullanıyordum
bende :S samsung appse giripmi yaptnz güncellemeyi?
