benn erkeğe gömlekk çokk yakıştırıyorumBen siyah gömlek ve beyaz gömlek giyerim. Ama düz. Çizgili falan hoşuma gitmiyor. Normalde siyah en sevdigim renktir ama esmer oldugum için beyaz yakışıyor![]()

Benn severimm erkekte cok agır ve efendı gosterırzaten beyazı genelde okulda giyiyorsun hiç sevemedim bu gömlekleri![]()

önemli olan içte ne olduğudur efendi görünüpte yıllardır milleti sömüren çok insan tanıyorum ne demişler; "ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok" buda öyle bişeyVesselάm;3383674' Alıntı:benn erkeğe gömlekk çokk yakıştırıyorum
Benn severimm erkekte cok agır ve efendı gosterır![]()

yaa bii öll gell yaaönemli olan içte ne olduğudur efendi görünüpte yıllardır milleti sömüren çok insan tanıyorum ne demişler; "ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok" buda öyle bişey![]()

İçin nasıl pekiMesela ben efendi gözükürüm![]()

Ama aslında![]()

Ahirette onun yanına atacaklar zaten beni![]()

DiaBLoS™;3383733' Alıntı:Bir konuyu da sohbete çevirmeyin yahu ... Konu ; Gömlek ... Fakat harici ne varsa yazılmış yine . Lütfen sağduyulu olalım artık ...
Pierre Cardin i , takım elbise de çok tutarım . Gömlekleri de gerçekten hoş . Beğendim açıkcası .
Teşekkürler .

