hayrını gor 3310 zamane devi ama baya pahalıydı oda severim onu okula goturudum hıc yoktan ucuz olurdu alsalardı umursamzdım al derdim allahrazı olsun falan![]()

N70 var bende daha sağlamdır buna eminim yüzlerce kez düşürdüm taş gibi

Bence
DAHA SAĞLAMI VAR MI ACABA![]()
çok saglamdı hocama sattım onu kazık fıyata 
