kardeş telefon ev ekranı bölümüne baktınmı
Rasim bişey soracağım klasörden 3 ayrı mod çıktı.
Birisi yeniden başlat için onu kullanmayacağım var zaten cfwde.
Samsung ekranı için iki klasördekinide gömmem mi gerekiyor?
o dosyaları nereye gömeceğiz yerlerini bi yazsanız biraz karıştırdım
