MOD-i8910-widget-hs-yeniden başlat-omnia-ev ekranı

Sponsorlu Bağlantılar

r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kulanın
 


forumber

Üye
arkadaşlar nfe ile attım herşeyi ama telefon açılınca ana ekranda hiçbirşey çıkmıyor?nedendir?
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
kardeş telefon ev ekranı bölümüne baktınmı
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
kardeş eğer ayarlar kişileştirme temalar ev ekranı teması bölümünde yoksa atarken mutlaka bir hata yapmışsın yeniden atmayı dene
 
Türe

Türe

Üye
ya bunu flaşlamadan atmanın başka yolu yok mu telefonu 2 kere flaşladım 2 inde de servislik oldu çünkü :bilmm:ağlarım:
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
Rasim bişey soracağım klasörden 3 ayrı mod çıktı.
Birisi yeniden başlat için onu kullanmayacağım var zaten cfwde.

Samsung ekranı için iki klasördekinide gömmem mi gerekiyor?
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
Rasim bişey soracağım klasörden 3 ayrı mod çıktı.
Birisi yeniden başlat için onu kullanmayacağım var zaten cfwde.

Samsung ekranı için iki klasördekinide gömmem mi gerekiyor?

yeniden başlat var diyorsan onu gömmeye gerek yok samsung widget hs yi gömen yeterli
 

yalovaboy

Üye
bi fotoğraf koysaydınız bu bizim bildiğimiz omnia ev ekranımı ?
 

kankil

Üye
o dosyaları nereye gömeceğiz yerlerini bi yazsanız biraz karıştırdım
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
karikaturizma

karikaturizma

Üye
Browser sorunu çözüldü mü bunda?
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
brosver sorunu yok zaten şöyle sorun oluyor hafızada sıkıntısı olursa brosverde sorun olur başka şekilde yok
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
Yani demek istediğim; internet tarayıcıda flash sorunu var mı? Youtube gibi sitelere girerken atma oluyor mu?
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ben v60 uyarlayıp şu an kulanıyorum bir sorun yok
 
ceset

ceset

Üye
hocam bunlari C ye yuklesek.. c2zpatch ini acsak.. olmami? Yav ben bu omnia hs feci taktim.. Satio kullaniyorum fw atmak henuz mumkun degil...
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşım o şekil zor sıkıntı yaratır sağlıklı çalışmaz
 
ceset

ceset

Üye
Simdi satio da flash wallpaper kullanabiliyoruz, fakat 360x640 degil, 360x554 .... flash wallpaper yapimi konusunda az biraz yetenekliyim ve tam ekran olmayisi kafa utuluyor..

Saolasin. Satio icin firmware editlenip hazirlandi .. gel gorki firmwareyi telefona flashlayacak program yok :)
 
r@sim

r@sim

Üye
    Konu Sahibi
programı olması lazım şu an hatırlayamadım
 
ceset

ceset

Üye
oyle bir program var ise sen bu konuda paylasirsan minnettar kalirim hocam.
 


Üst Alt