bu bir tema değil dostum ,nasıl smbian^3 bi telefon alınca şu anki görselliğiyle alıyosan ,bu güncelleme piyasa sürüldükten sonra smbian tabanlı telefonlar bu görselikte çıkacak nokia çok eleştri aldı bencede yerli eleştiri görselikte yıllardır aynı şey duruyo bunun üzerine yeni bi arayüz kullanım şekli suncak buda telefon güncellemesi yani yeni bir firmware le gelcek oda hangi sürümde ne zman gelir bilinmez ama benım beklentım N8 için pr2 de olabilir