smybian yeni arayüzü n8 üzerinde resim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uçanlaz

Üye
    Konu Sahibi
smybian yeni arayüzü n8 üzerinde resim
nokia da ki bu değişim bence çok güzel olcak sizin görüşleriniz ?

 


TheORCUN

TheORCUN

Üye
Resim ? Kaynak ?
 

uçanlaz

Üye
    Konu Sahibi
link çalışmıyomu :s
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
çok güzel.aynı android gibi.ama bizim 5800 lara gelmez.
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
çalışıyor
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
bi işaret yok sırf yazı gibi gözüküyor link oldugunu düşünemedim :D alışamadım yeni temaya yaa..
 
ozggurr

ozggurr

Üye
4 gozle bekliyorum bu guncellemeyi...
 

hastali

Üye
nezmn çıkıcak bu nerden indrebiliriz çok güzel
 

uçanlaz

Üye
    Konu Sahibi
bu bir tema değil dostum ,nasıl smbian^3 bi telefon alınca şu anki görselliğiyle alıyosan ,bu güncelleme piyasa sürüldükten sonra smbian tabanlı telefonlar bu görselikte çıkacak nokia çok eleştri aldı bencede yerli eleştiri görselikte yıllardır aynı şey duruyo bunun üzerine yeni bi arayüz kullanım şekli suncak buda telefon güncellemesi yani yeni bir firmware le gelcek oda hangi sürümde ne zman gelir bilinmez ama benım beklentım N8 için pr2 de olabilir
 

hastali

Üye
yaz aylarındamı pof
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Konu çok eski ve paylaşıldı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt