Tatilde nereyi Tercih Edersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
Tatilde nereyi Tercih Edersiniz?
Sıcaklar iyice bastırdı.Ve herkes denizlere yada havuzlara akın etti.Kimilerimiz yazlık evlerine kimilerimizde tatilde beldelerine otellere gidiyor.Siz tatile gidicek olsanız nereyi tercih edersiniz?
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Antalya'da tatil güzel olur ..
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
antalya haketende
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Antalyada konyaltı plajında olmak vardı şuan :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
havalar nasıl orda caba gıtmek ıstıyorum en kısa zmandada
 
jejep

jejep

Üye
Marmaris
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
marmarıste fena degıl haketende gıdenler memnunlarmıs :)
 
  • Beğen
Tepkiler: jejep
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Bu yaz kayserideki deniz emi gitsem :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
napayım antalyayı erdek,avşa,dalyan,tanaşa,tatlısu varken beaaa:ehe
 
Kral 63

Kral 63

Üye
balıklıgölde balıklarla yüzerim :ehe
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
Hoca seylik yapmazsa yurtdısına cıkacaz:)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
Bu yaz kayserideki deniz emi gitsem :ehe
kayseri pastırma iyi yersin :ehe
napayım antalyayı erdek,avşa,dalyan,tanaşa,tatlısu varken beaaa:ehe
dimi bea biz burdayız gitmiyoruz sen orda düşünüyon :ehe
balıklıgölde balıklarla yüzerim :ehe
yemsinler dikkat :ehe
Hoca seylik yapmazsa yurtdısına cıkacaz:)

almanyamı .projemı yoksa
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
almanya veya italya olacak galiba.Kültürel kaynasma gibi bişi heralde:D
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
italya derim ben bizim hoca projeyi iptal etti gitmedik .saydırcam gene akşam akşam .bizden bi üst sınıf geçen yıllarda tüm bölümler gitti tek biz gitmedik tarihi olay :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
aynen ya süper olacak gitsek bi.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
evet ama hocalar sıkıntı yapıyor hep :off:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Gidin gençler İtalya'ya... :D

Ben bu aralar vizesiz ülkeleri tercih ediyorum :ehe
Bir kaç ay sonra gideriz inş. Hollanda Almanya falan... :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Gidin gençler İtalya'ya... :D

Ben bu aralar vizesiz ülkeleri tercih ediyorum :ehe
Bir kaç ay sonra gideriz inş. Hollanda Almanya falan... :D
Askerlik ne olacak abi :D Benim Açık öğretim lisesini dondurduğum gibi dondurabilecek misin :D Yoksa Firar mı edeceksin :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bizde sıkıntı yok ya :D
Subay sıfatına sahibiz neticede...
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
    Konu Sahibi
vizesiz daha iyi :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt