Telefonun c hafizasi doldu :S

Sponsorlu Bağlantılar

Puck

Puck

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun c hafizasi doldu :S
Hafizada 10 mb yer vardi sorun olmuyordu ama java2 beta diye bisey yukledim hafiza 200 kb dustu .Giriyorum cye hicbisey yok mobixplorer la giriyorum cikiyor biseler ama silersem bisey olurmu bilmiyorum internete girince fotograflari yuklemiyor yer olmadigi icin . Yardim :(
 


mcetin55

mcetin55

Üye
menü-internet-wep-seçenekler-gizlilik verilerni sil-tümü bunları uygula 4mb flan yer acılır ama önerim format at yada fw kur (:
 
'Patron

'Patron

Üye
çek formatı :oke:
 
mcetin55

mcetin55

Üye
FW ykle bnce orji fwde hafzann yarısı doluyo nrdeyse zten :S :D
 
giray38

giray38

Üye
Uygulamalari c ye kurma ortagam zaten can cekisiyo telefon bi de c ye asilma (;
 
mcetin55

mcetin55

Üye
Ne kdar :E kursanda C:yede bseyler kuruluyo dsüyo hafza :D Format yada fw kur :D
 
giray38

giray38

Üye
Ne kdar :E kursanda C:yede bseyler kuruluyo dsüyo hafza :D Format yada fw kur :D

Dogrudur v52 de ole oluyodu ama uzun suredir orj. fw kullandigimdan 74 mb in altina dusmuyo bence de cfw kur (;
 
Puck

Puck

Üye
    Konu Sahibi
Saolun kafam basmıyo şimdilik bu şeylere :D yeni yeni bişeyler kuruyorum telefona
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
o telefona format atmaktan başka çözüm yok helal o kadar nası doldurdun c yi :d:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hard format çaktır gitsin yaw sende rahatla telefonda rahatlasın
 
mcetin55

mcetin55

Üye
teL hafzasını doldrmakta bsey yok bi bakmısn dolmus oluyo zten :D
 
Puck

Puck

Üye
    Konu Sahibi
o telefona format atmaktan başka çözüm yok helal o kadar nası doldurdun c yi :d:

Formatladım 71 mb'dı 5-10 dk sonra inmeye basladı 49 mb oldu hadi hayırlısı nereye varcak bilmiyorum yine 5 mb hafızaya kalmayalım yokmu çözümü başka:islik
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Formatladım 71 mb'dı 5-10 dk sonra inmeye basladı 49 mb oldu hadi hayırlısı nereye varcak bilmiyorum yine 5 mb hafızaya kalmayalım yokmu çözümü başka:islik


sen telefon hafızasına bişi mi yüklüyosun napıon ben tüm herşeyi kursam tel hafızası 10mb iniyo fw kurulu 82 mb oluyo formatlayınca şu anda 75mb yani
 

emrah23

Üye
ben ttnet wlan giremıyorum 5800 ile kardesım bende ttnet zyxel modem var hepsını yaptım Ayarlar>Genel>Güvenlik>Sertifika Yönetimi>Yetki Sertifikalar GlobalSign Root CA " isimli sertifikayı silideim gene giremıyorum nokia musterı hızmetlerını aradım onlar top ttnet atıyor ttnet arıyorum onlar nokia ya saçmalık yarım edın arkadaşlar
 
mcetin55

mcetin55

Üye
Formatladım 71 mb'dı 5-10 dk sonra inmeye basladı 49 mb oldu hadi hayırlısı nereye varcak bilmiyorum yine 5 mb hafızaya kalmayalım yokmu çözümü başka:islik

En iyisi FW kur kardesm Başın rhatLAr S60v5 CFW - Modifiye FW Bölümü Burdan begendgn FW'yi sec SAdetn bilimiyrsan nsl kurulacagınıda anlatmslar kur ve rhatla :D

--------------- Ekleme ---------------

ben ttnet wlan giremıyorum 5800 ile kardesım bende ttnet zyxel modem var hepsını yaptım Ayarlar>Genel>Güvenlik>Sertifika Yönetimi>Yetki Sertifikalar GlobalSign Root CA " isimli sertifikayı silideim gene giremıyorum nokia musterı hızmetlerını aradım onlar top ttnet atıyor ttnet arıyorum onlar nokia ya saçmalık yarım edın arkadaşlar

Ttnet'e baglanamyan sdece sen dgLki cogu ksi baglanamıyo gvenLi baglantımı ne öyle bseyler diyor :S
 
Puck

Puck

Üye
    Konu Sahibi
Fw kurmak zor gibi geliyo uzun uzun anlatmlar gozumu korkutuyo :P
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Fw kurmak zor gibi geliyo uzun uzun anlatmlar gozumu korkutuyo :P


ilk kez kurulumda biraz dosya indirme hazırlama zor oluyor ama sonra her fw için tek dosya indiriosun programlar falan hazır flaşla geç :ehe bende ilk korkuyodum şimdi günde 5 6 fw attığım oluyo :oke:
 
giray38

giray38

Üye
orj yazilimda ne kadar formatlarsan formatla anlam veremedgn bicimde tekrar doluyo c (; bas sen hack i telefona (;
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
orj yazilimda ne kadar formatlarsan formatla anlam veremedgn bicimde tekrar doluyo c (; bas sen hack i telefona (;


haklısın orjinalde 40 larda olurdu genelde hiçbişi yüklemesem sürekli internet geçmişinide (gizlilik verileri) sildiğim halde 29 a kadar düşmüştü :bann: format atmıştım bi süre sonra yine aynı :ah nedenini kimse çözemedi :ehe sora konu açıncada ilk 5 6 cevaba herkes hard format at diyo insanın morali bozuluyo ama yapcak bişi yok :yuru
 


Üst Alt