N8'e Android işletim sistemi yüklemek mümkün mü?

Sponsorlu Bağlantılar

doruk944

doruk944

Üye
    Konu Sahibi
N8'e Android işletim sistemi yüklemek mümkün mü?
N8in çin malı olanında bile android yüklü bu orjinaline neden mümkün olmasın ???:bilmm
 


dla11

Üye
olur da nasıl yükleyecen wave 1 e android yüklediler n8 e de yüklerler.
 
accman

accman

Üye
böyle bir olayı kullanıcı bazında halledebilirsek harika olur
 
doruk944

doruk944

Üye
    Konu Sahibi
ios 3. srümünü bile rahatlıkla çalıştırabilicek kapesiteye sahip anroid 2.3 gingerbreadi bile rahatlıkla çalıştırabilir bence
 

akibet2

Üye
Bence Şuan Mümkün Değil :nono:
 

akinorta

Üye
çok uğraşmak gerek çok çoook
 
Uruloki

Uruloki

Üye
dün ben nokia coder larından birine sordum n900 in özellikleri bunlar n8 in bunlar neden meamo 5 ile gelmedi bu cihaz diye güldü sonra bilmiyorum dedi ama meego için sordum çalışmıuor dedi meamo 5 için sordum çalışmıyor dedi ios 4 için dedim cevap vermedi ki o sistemin herşeyini karşılıyor n8 ama androidn kini kaldırabilir mi bilmiyorum tabi önce symbian3 kırıcaksınız sonra siliceksiniz sonra cihaza ios dosyalarını yüklüceksiniz ki ben cihazı hacklenmiş kabul ediyorum biraz meşekatli bir yol ama daha önce symbian kıran varsa ona danışabilirsiniz
 
AYNA

AYNA

Üye
arkadaşlar android kursanız bile yani kurduğunuzu varsayarsak bu n8 cihazının usb okuma ve hdmı bağlantı özelliği var bunları nasıl androide tanıtıcaksınız çalışsın? yada kamera ayarları menüsü gibi en basitinden!
yani symbian^3 te n8 göre ayarlamalar yapılıp kuruluyordur bu kadar basit değildir bence..
 
asi430

asi430

Üye
android uygulamasının düzenlenmesi lazım..özellik eklenip özellik çıkarılması....kısacası düzenlenmesi lazım... Öyle direk olacağını sanmam...bu iş uzun olur ....bunu nokianın yapması daha iyi olur.bizler kalkamayız...
 
doruk944

doruk944

Üye
    Konu Sahibi
özellik ekleme çıkarma gingerbreadde ztn hdmi girişi desteği mevcut kamera standart bi symbianın bazı dosyalarını modlayıp üstüne koymak gerekir :)
 

muratcan1905

Üye
mümkün olsa hemen yaparım ama çok zor iş bence ama olabilir ama sistem yetersiz olabilir bence.
 

muratcan1905

Üye
çin malı olanı çalıştırıo orjinali mi çalıştıramıcak:sopa:

çalıştırabilir ama rahat çalıştırır mı bilmem ama olabilir tabii denemek lazım
bu arada çin mallarını da küçümsememek gerek orijinalinde android yok çin malında var :ehe
 
doruk944

doruk944

Üye
    Konu Sahibi
çalıştırabilir ama rahat çalıştırır mı bilmem ama olabilir tabii denemek lazım
bu arada çin mallarını da küçümsememek gerek orijinalinde android yok çin malında var :ehe

benim ipod touch 1g de 48mb boş ram var ken n8de 100mb rahat çalıştırr die dşünüorum iosu :islik
 

muratcan1905

Üye
benim ipod touch 1g de 48mb boş ram var ken n8de 100mb rahat çalıştırr die dşünüorum iosu :islik

ios çalıştırabilir ancak ios u çok sevmiyorum android i çalıştırsa daha iyi olur ama böyle bir şey kolay kolay olmaz sonuçta tüm özellikler entegre edilecekte symbian kaldırılacak onun yerine android kurulacak usb on the go üzerine eklenecek hdmı eklenecek çok zor ...
 
doruk944

doruk944

Üye
    Konu Sahibi
ios çalıştırabilir ancak ios u çok sevmiyorum android i çalıştırsa daha iyi olur ama böyle bir şey kolay kolay olmaz sonuçta tüm özellikler entegre edilecekte symbian kaldırılacak onun yerine android kurulacak usb on the go üzerine eklenecek hdmı eklenecek çok zor ...

benim bu düşüncelerim symbianın oyun firimalarının umrunda olmaması:bann:
 

akibet2

Üye
valla arkadaşlar n8'i Bu Şekilde Kabul Etmek Lazım :islik

Sonuçta android'i çok istiyenler Htc'lere Başvurabilir :D N8'de böle :d:
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
olsa güzel olur ama bence s3 te harika bir sistem gerek yok
 
accman

accman

Üye
android uygulamasının düzenlenmesi lazım..özellik eklenip özellik çıkarılması....kısacası düzenlenmesi lazım... Öyle direk olacağını sanmam...bu iş uzun olur ....bunu nokianın yapması daha iyi olur.bizler kalkamayız...

bence de..
 
emincik46

emincik46

Üye
valla arkadaşlar n8'i Bu Şekilde Kabul Etmek Lazım :islik

Sonuçta android'i çok istiyenler Htc'lere Başvurabilir :D N8'de böle :d:
katılıyorum böle bi konu açmaya bile gerek yok yani ozmn gidin android alın arkadaş :off::off::off::off:
 


Üst Alt