mümkün olsa hemen yaparım ama çok zor iş bence ama olabilir ama sistem yetersiz olabilir bence.

çin malı olanı çalıştırıo orjinali mi çalıştıramıcak![]()

çalıştırabilir ama rahat çalıştırır mı bilmem ama olabilir tabii denemek lazım
bu arada çin mallarını da küçümsememek gerek orijinalinde android yok çin malında var![]()

benim ipod touch 1g de 48mb boş ram var ken n8de 100mb rahat çalıştırr die dşünüorum iosu![]()
ios çalıştırabilir ancak ios u çok sevmiyorum android i çalıştırsa daha iyi olur ama böyle bir şey kolay kolay olmaz sonuçta tüm özellikler entegre edilecekte symbian kaldırılacak onun yerine android kurulacak usb on the go üzerine eklenecek hdmı eklenecek çok zor ...

android uygulamasının düzenlenmesi lazım..özellik eklenip özellik çıkarılması....kısacası düzenlenmesi lazım... Öyle direk olacağını sanmam...bu iş uzun olur ....bunu nokianın yapması daha iyi olur.bizler kalkamayız...
katılıyorum böle bi konu açmaya bile gerek yok yani ozmn gidin android alın arkadaşvalla arkadaşlar n8'i Bu Şekilde Kabul Etmek Lazım
Sonuçta android'i çok istiyenler Htc'lere BaşvurabilirN8'de böle
![]()




