müzikçi beste yaptırıyo yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sabrisuper

sabrisuper

Üye
    Konu Sahibi
XD hacı böyle şarkı olsaydı çinde işkence diye dinletirlerdi.ama notaları oluyomu bibakem

--------------- Ekleme ---------------

hacı sen en iyisi aşkla ilgili yaz hoca zaten kendide böyle saçma sapan aşk besteleri yapıyo iyi gider ona XD ama uyumlu ve ksıa olsun
 


zaza

zaza

Üye
XD hacı böyle şarkı olsaydı çinde işkence diye dinletirlerdi.ama notaları oluyomu bibakem

--------------- Ekleme ---------------

hacı sen en iyisi aşkla ilgili yaz hoca zaten kendide böyle saçma sapan aşk besteleri yapıyo iyi gider ona XD ama uyumlu ve ksıa olsun
şuanda aşk modundayım tam tersi olmayana kadar yazamam :D sen en iyisi benim şiirlerden bir kıta al :D

al seç beğen benden başkasınınkini sakın alma saygısızlık olur :ehe

Kendi Şiirleriniz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim şiirlerimi alabilirsin :)

:D:D


--------------- Ekleme ---------------

Benim şiirlerimi alabilirsin :)

:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: zaza
zaza

zaza

Üye
Benim şiirlerimi alabilirsin :)

:D:D

--------------- Ekleme ---------------

Benim şiirlerimi alabilirsin :)

:D:D
ha bide yeni hatırladım revengeful'un açtığı 2 konu olacak onlarda benim rahatça kullan:d:
 
sabrisuper

sabrisuper

Üye
    Konu Sahibi
alayım bari :D
 
zaza

zaza

Üye
telif hakkı şuan yok ama yakında olacak yani sadece ders için tamammı başka bişi için izin vermem versemde bana sorman lazım patenti ni alınca sen zararlı çıkarsın :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ağza bak ağza..
 
zaza

zaza

Üye
sen kendi ağzına bak :D
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Var ya yakında imza da ister bu İsa
 
zaza

zaza

Üye
yok istemem veririm:ehe

daha zaman var yurisa yı bir türlü alamadık bunların işi uzun sürer :D
 
sabrisuper

sabrisuper

Üye
    Konu Sahibi
:D peki verdiğimi nasıl anlıycaksınki :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Le la la loy loy,
Loy loy loy tey tey,
Hobaaa hey...
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Sanat diye buna derim
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
cok sacma bi ödev olmus aslında.Müzik yapmak insanın içinde olacak birşey.Mesala okullarda genellikle su vardı önceden 15 dk de öğrencilere şiir yazdırmk.En nefret ettiğim konuydu bu.Her insan siir yazamazki sayet yazsaydı yazarların şairlerin bi anlamı kalmazdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert
Mert

Mert

Üye
cok sacma bi ödev olmus aslında.Müzik yapmak insanın içinde olacak birşey.Mesala okullarda genellikle su vardı önceden 15 dk de öğrencilere şiir yazdırmk.En nefret ettiğim konuydu bu.Her insan siir yazamazki sayet yazsaydı yazarların şairlerin bi anlamı kalmazdı.
Helal bee:D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
öğretmenler herkesi sair yapmaya calısıyor.Hatta bazı sınavlarda şiir yazma falan olurdu:D Yav kompozisyon zor yazılır şiir ne demek.Şiir çok farklı birsey bunu yazabilmek için insanda baya bi duygu olması gerekir:D
 
  • Beğen
Tepkiler: zaza
zaza

zaza

Üye
öğretmenler herkesi sair yapmaya calısıyor.Hatta bazı sınavlarda şiir yazma falan olurdu:D Yav kompozisyon zor yazılır şiir ne demek.Şiir çok farklı birsey bunu yazabilmek için insanda baya bi duygu olması gerekir:D
beni çok güzel tarif ediyon:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt