Bildiğin Masaüstü oluyo....Sadece mouse eksikBunu yaptıkdan sonRa menüyü kuLLanmaSakda oLuR.

armud biş ağzıma düşBu böLüme pek kimSE ugRamıyoR abi miLLet hazıR yapıLmıS fw seviyoR buRaSı boş kaLdı.


armud biş ağzıma düş
o zaman vatandaşa sesleniyorum:
Herşeyi Devletten Beklemeyin![]()
.armud biş ağzıma düş
o zaman vatandaşa sesleniyorum:
Herşeyi Devletten Beklemeyin![]()

armud biş ağzıma düş
o zaman vatandaşa sesleniyorum:
Herşeyi Devletten Beklemeyin![]()

anlatımı çok basit geliyo bana4 ay oncesı yukledıgım mega nın fw sınde ztn bu normaldede var 5 bolum sankı yenı bırsey yapmıs gıbı ortaya cıkıosunuzya solencek soz kalmıyo
arkadaşlar bu kısayol çubaklarındaki programları nasıl değiştiriyoruz bileniniz warmı

yok kardeş yanlış anlatmışımdemek istediğim flashtan sonra telefon bizim belirlediğimiz kısayollarla açılsın yani sonradan değiştirmeyelim


Saol üstad ...10275102.txt dosyasını düzenlemen lazım
bunun için programların UID değerlerini bilmen lazım...
AppUidviewer işini görecektir...![]()

