Throttle Touch (497mb)

Sponsorlu Bağlantılar

gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Vaay boyutundan güzelliği belli oluyor :D
 


mumi_abi

mumi_abi

Üye
saol kanka
 

eastblood1992

Üye
@n!wa+*R™;2011522' Alıntı:
İyi güzede 60 mb'lık bir oyun yüklüyoruz 5800 a ama bi bakıyorsun oyun ağır çekimde sanki..Yani 500 mb'da nasıl çalışıyor orası önemli acaba yavaş mı yoksa oynarken bir sorun olmuyor mu?

Linkler ölmüş ve mümkünse rapidsahre olmasın rapid pre. üyeliğe zorluyor,millette hala rapid'e upload ediyor..:allalla:



Evet gercekten bunu bende merak ediyorum cevap atan kimse yok ?
 
techno_esh

techno_esh

Üye
ben oynadım takılma falan yok süper en az 3 kez de bitirdim çook tavsiye ediyorum süper bişi
 
r0ket

r0ket

Üye
sağolasın kardeşim emeğine sağlık
 

behtiyar

Üye
Biri yeniden upload edebilir mi emulatoru indirdim fakat oyunun linkleri ölmüş. Bu arada teşekkürler yinede.
 
tayfunsezgin

tayfunsezgin

Kapalı Hesap
linkler girmiş
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
sağolasın bro
 

mekanik

Üye
linkleri kontrol etsene arkadaşım çalışmıyo linkler...

--------------- Ekleme ---------------

linkleri kontrol edin çalışmıyo...
 
luupuus

luupuus

Üye
çok gereksiz bence hemde yaklaşık 500 mb
 
Progressivity

Progressivity

Üye
linkler yenilenmeli, konuyu açan arkadaş bi zahmet ilgilensin linklerle
 
emree17

emree17

Üye
indiren yoh mu
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
Kasıyor Mu Deneyen Var Mı?
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
link filan kalmamamış :((
 

zavendikli

Üye
verilmiş oyunlari millete yine yeni diye atiyorsunuz ayip hemde kirik link
 
cepringir

cepringir

Üye
arkadaşlar ben buldum linkleri başka bir sitede buyrun :


bu da emulatör;

Ben buradan indirdim çalışıyor merak etmeyin :)
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Cepringir Çok saol bide şu emulatörü bulsan çok makbule geçicek
 
JrSparrow

JrSparrow

Üye
Arkadaşlar oynayanınız varmı ya aranızda bn oynadımda bi yerde takıldım şu maymuncuk olayında anlatımlara baktım kabini açın maymuncuğu alın diyor ben kabini açıyor kabinin içine doğru imleci götürüp el işaretine tıklıyorum kapağı tekrar kapatıyor nasıl olacak o ?
 


Üst Alt