S^3 Windows 8 İcons Teması [360x640]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
S^3 Windows 8 İcons Teması [360x640]
S^3 Windows 8 İcons Teması [360x640]

Merhaba arkadaşlar :D
Şimdi diyeceksiniz ki konu başlığında Windows 8 yazıyor , fakat tema önizlemesinde windows 7 yazıyor :D diyeceksiniz :D
Temayı bulduğum yerde windows 8 icons teması yazıyor :)Bende onu yazdım :)
Yani benim bu paylaştığım tema doğan görünümlü şahin gibi oldu :d::d:d::d
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yutkun, sefbay2, Nadir ve 1 kişi daha


suat1111

suat1111

Üye
hakan çok kuul
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
kuul ?:hmmm
 
najanaja

najanaja

Üye
Kardeşim siz bu temaları denemeden mi paylaşıyosunuz. Temada ikonlar yarısı bi çeşit yarısı başka çeşit lütfen uyumsuz temalar paylaşmayalım. Bi kere uyumsuz tema yüzünden teli çökerttik ilk aldığımız günlerde tema yüklerken çekiniyorum artık. Mümkünse sadece symbian 3 paylaşalım..
 
  • Beğen
Tepkiler: yutkun
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim siz bu temaları denemeden mi paylaşıyosunuz. Temada ikonlar yarısı bi çeşit yarısı başka çeşit lütfen uyumsuz temalar paylaşmayalım. Bi kere uyumsuz tema yüzünden teli çökerttik ilk aldığımız günlerde tema yüklerken çekiniyorum artık. Mümkünse sadece symbian 3 paylaşalım..

S^3 Teması zaten bu tema :s N8 de denenmiştir :)
 
najanaja

najanaja

Üye
n8 de denenmişte herkesde kusursuz sadece benim telde mi yılık yamuk çıkıyo yani. O zaman benim tel sorunlu heralde çünkü dediğim gibi bendeki menü önizlemedekine hiç benzemıyo.
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
n8 de denenmişte herkesde kusursuz sadece benim telde mi yılık yamuk çıkıyo yani. O zaman benim tel sorunlu heralde çünkü dediğim gibi bendeki menü önizlemedekine hiç benzemıyo.
N8 de denenmeseydi ben haklısınız diyerek çöp kutusuna yollatacaktım :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Evet güzel :)
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
deniyelim bi
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
bu temayı deneyen varmı başka
 
farukbekl

farukbekl

Üye
Windows 8 Görmesek ikonlarını görmesek diyecem tamam.. bu windows 8 teması.. arkadşaım iconların window ile alakası yok...
 
yutkun

yutkun

Üye
eline saglık teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt