yardım lazım!! bu virüsmü değilmi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
melgklay

melgklay

Üye
    Konu Sahibi
yardım lazım!! bu virüsmü değilmi?
arkadaşlar telefondan program siliyordum, bazı kullanmayacağımı düşündüğüm programları, bayaa sildim sonra tel kendine gelsin diye kapatıp açtım ve şimdi rehberimdeki hemen hemen tüm kayıtların iki tane tel numara kaydı var.. diğer numaralar ilgisiz ve yanlış.. fikri olan?
 


BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
arkadaşlar telefondan program siliyordum, bazı kullanmayacağımı düşündüğüm programları, bayaa sildim sonra tel kendine gelsin diye kapatıp açtım ve şimdi rehberimdeki hemen hemen tüm kayıtların iki tane tel numara kaydı var.. diğer numaralar ilgisiz ve yanlış.. fikri olan?
yüklediğin bir uygulama telefonunun sistem dosyalarını bozmuş yazılımı tekrar yükle veya yüklet ve o uygulamalrı bir daha kurmamanı tavsiye ederim iyi forumlar...:oke:
 
melgklay

melgklay

Üye
    Konu Sahibi
ben rehberi sildim sim kartta yedek vardı onu yeniden yükledim düzeldi :) yinede yardımın için sağol ama herkese yazılım yükletme fikri varmeyelim.. en son çare o olmalı
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
bendede bir programdan dolayı hafıza kartıma dosya açılıyordu hep siliyordum ama gene yükleniyordu garip olan ise dosyanın adı :D IMEI numaram :D
 
melgklay

melgklay

Üye
    Konu Sahibi
bendede bir programdan dolayı hafıza kartıma dosya açılıyordu hep siliyordum ama gene yükleniyordu garip olan ise dosyanın adı :D IMEI numaram :D


oooowww fikri bile tırsıtıcı :)
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
ben rehberi sildim sim kartta yedek vardı onu yeniden yükledim düzeldi :) yinede yardımın için sağol ama herkese yazılım yükletme fikri varmeyelim.. en son çare o olmalı
kardeş yazılım en son çare tamam ama telefonu didik didik didiklemektense acaba o mu acaba bundan dolayı oldu vs...demektense atarsın yazılımı bir daha da o uygulamaları yüklemessin olu biter...çünkü bazen telefonun sistem dosyaları zarar görebiliyor ve bu zararı düzeltmenin tek yoluda yazılım veya format oluyor değil mi?iyi forumlar....:oke:

--------------- Ekleme ---------------

kardeş yazılım en son çare tamam ama telefonu didik didik didiklemektense acaba o mu acaba bundan dolayı oldu vs...demektense atarsın yazılımı bir daha da o uygulamaları yüklemessin olu biter...çünkü bazen telefonun sistem dosyaları zarar görebiliyor ve bu zararı düzeltmenin tek yoluda yazılım veya format oluyor değil mi?iyi forumlar....:oke:
 
aagkn

aagkn

Üye
kardeş yazılım en son çare tamam ama telefonu didik didik didiklemektense acaba o mu acaba bundan dolayı oldu vs...demektense atarsın yazılımı bir daha da o uygulamaları yüklemessin olu biter...çünkü bazen telefonun sistem dosyaları zarar görebiliyor ve bu zararı düzeltmenin tek yoluda yazılım veya format oluyor değil mi?iyi forumlar....:oke:

--------------- Ekleme ---------------


kardeş yazılım en son çare tamam ama telefonu didik didik didiklemektense acaba o mu acaba bundan dolayı oldu vs...demektense atarsın yazılımı bir daha da o uygulamaları yüklemessin olu biter...çünkü bazen telefonun sistem dosyaları zarar görebiliyor ve bu zararı düzeltmenin tek yoluda yazılım veya format oluyor değil mi?iyi forumlar....:oke:


tamamdır başkan :oke::oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt