5800 v52fwden c6 fw yardım bilgi lütfen :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
5800 v52fwden c6 fw yardım bilgi lütfen :)
bende yüklemek istiyorum ama bir kaç sorum olucak ;

1)Telefona ne gibi yararlar sağlar(program,tema,widget)
2)Garantiden çıkar mı
3)Olduda başka bir yazılım yüklemek istiyorum ve ya 5800'ın v52 versionuna geri dönmek istiyorum mümkün mü.
4)Benim suan v52 direk yükleyebilir miyim

Şimdiden sağolun.Konuları tek tek araştır demeyin kafam karıştı o yuzden merak ettiklerimi burda toplamak istedim.
 


rapcityyy

Üye
1.Ram ArTırır,Ev ekRanı Vs. 2. GaranTiden Çıkar. 3.OrjinaL v52'ye qeRi dönebLirsin. 4.Sorun oLmaz Direk yükLeyebLirsin :oke:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın ama v52 dönüş kesin var dimi :D
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
tamam çok sağolun

--------------- Ekleme ---------------

hard format atıldığını nerden anlıcam birde c6 fw yüklerken çok önemli mi hard format olması
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
1.Ram ArTırır,Ev ekRanı Vs. 2. GaranTiden Çıkar. 3.OrjinaL v52'ye qeRi dönebLirsin. 4.Sorun oLmaz Direk yükLeyebLirsin :oke:

C6 demiş.C6 da ram azalır.Orjinal V52 üzerine kurulu(trailblaze,Blacktarın için) fwler için geçerli bu ram olayı.Direk yükleyemessin.Şöyle ki önce hard format ve hafıza kartını biçimlendirmen ya da sistem dosyalarını silmen gerek.Hard format için yeşil tuş+kırmızı tuş+kamera tuşu+açma tuşuna pin sorana kadar bas(telefon kapalıyken) ülke isimleri geldiyse olumlu olmadıysa tekrar dene ve bu tuşlara sonuna kadar bas.Ayrıca v52 fw diye ara.V52 i yüklersen pert olur.Yapılır mı?Yapılır yine orjinal dosyaları indirirsin.C6 olarak Utk4n* V52 olarak Blackstar tercihimdir. HD fw anlatımım da vardır.
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
format fln tamamda dll hatası veriyor program :S windows 7 diye mi acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt