Böyle Bir Dağ Evine Ne Dersiniz ????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Böyle Bir Dağ Evine Ne Dersiniz ????
Bazılarımız denizi bazılarımız ise yeşili sever. Bu dağ evi tek kelime ile muhteşem.


















 
  • Beğen
Tepkiler: Unstable01, Samsunspor, farukozer4444 ve 2 diğerleri


GALATASARAY5

GALATASARAY5

Üye
bol h2o bol eğlence
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Mükemmel olurdu. Bir de kış mevsiminde olup yanında da sevdiğin kişi oldu mu ölene kadar yaşarsın orda :cool
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Güzel Olur Derim :D
 
Utku

Utku

Üye
dağ evine bak sen s:ehe
 
Mert

Mert

Üye
Evet deriiimm:aha:
 
buketcik

buketcik

Üye
bir kibrit yeterderim:kop:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
süper duruyo :D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
yok saol biz daha yenisini aldık 2 tane :ehe
 
63 mustafa

63 mustafa

Üye
Allah ederim ne diyecem
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
dışı güzelde içi dağ esintisini bozmuş ama
 
buketcik

buketcik

Üye
tamam kabul derim .ama nerdeee.
fakat içi mustafanın dediği gibi orjinalliği deforme etmiş.
 
zaza

zaza

Üye
aşık olduğum kızı da buaraya getirir mutlu bir yuva kurardım:)
 
buketcik

buketcik

Üye
bana uyar :oke:

--------------- Ekleme ---------------

tamam kabul derim .ama nerdeee.
fakat içi mustafanın dediği gibi orjinalliği deforme etmiş.
bana uyar.
dedim çünkü.
para yok biri alıp hediye etse kendi adıma.niye olmasın.
hediyenin hepsi uyar alırımmmm:aha:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
sevgiLiyLe değiL de kaLabaLık arkadaş ortamıyLa takıLmayı tercih ederdim böyLe bir evde
 

Captain

Üye
Allah derim :)
 

konyarapp

Üye
off kış günü dışarıda vızır vızır esen rüzgar yerde kar...İçerisi sıcak elinde bir fincan kahve şöminenin kenarında sevdiğin insan yanında off :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt