yorgun_5388
Üye
arkdaslar yrdım ekran kartı gts250
arkdaslar suanda palıt 9600gt 512 mb 256 bit ekran kartı kullanıyorum?? monıtorumde 22 incc????
zotac geforce gts 250 eco nasıl daha ıyı performans alırmıyım 9600 den?300 tl dıyorlar fıyata bakarsan performansda alablırmıyım..9600 150 tl
veya önerecegınız kart varmı bırde su vıdeoya bakın?adam gts 250 le oyunuyor ekran kalıtesı harıka bende gts 250 alsam böle oynayabılcemmı??? bu kalıtenın sırrı ne ..yrdımlarınızı beklıyorum
zotac geforce gts 250 eco nasıl daha ıyı performans alırmıyım 9600 den?300 tl dıyorlar fıyata bakarsan performansda alablırmıyım..9600 150 tl
veya önerecegınız kart varmı bırde su vıdeoya bakın?adam gts 250 le oyunuyor ekran kalıtesı harıka bende gts 250 alsam böle oynayabılcemmı??? bu kalıtenın sırrı ne ..yrdımlarınızı beklıyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

