WLAN kullanan internet uygulamaları yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

barann79

Üye
    Konu Sahibi
WLAN kullanan internet uygulamaları yok
Wlan ile haber, canlı maç sonuçları gibi sitelere bağlanan uygulama benmi hiç görmedim yoksa yokmu? Örneğin canlı maç sonuçlarını hat üzerinden bağlanma değilde wlan ile öğrenmek istiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: suat1111


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
s^3 programlar bölümünde diğer internet uygulamaları bölümüne bir bak istersen..
 
doruk944

doruk944

Üye
mackoliğin uygulaması var ben şahsen severek kullanıorm
 
electronics

electronics

Üye
(Menü-Ayarlar-Bağlantı-Ayarlar) a geliniz, ana şebekede ve dolaşımdayen veri kullanı "her zaman sor" yapınız. Altta hedeflere geliniz, oradan internet e tıklayınız buradan kullandığınız wlan ismine öncelik olarak 1 atayınız, direk wlana bağlancaktır uygulamalar
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
(Menü-Ayarlar-Bağlantı-Ayarlar) a geliniz, ana şebekede ve dolaşımdayen veri kullanı "her zaman sor" yapınız. Altta hedeflere geliniz, oradan internet e tıklayınız buradan kullandığınız wlan ismine öncelik olarak 1 atayınız, direk wlana bağlancaktır uygulamalar
cevap için teşekkürler bu dediğiniz yapınca ovi mağazada,haritalarda vs bütün uygulamalarda wlan ı kullanabiliyomuyuz?
 

barann79

Üye
    Konu Sahibi
(Menü-Ayarlar-Bağlantı-Ayarlar) a geliniz, ana şebekede ve dolaşımdayen veri kullanı "her zaman sor" yapınız. Altta hedeflere geliniz, oradan internet e tıklayınız buradan kullandığınız wlan ismine öncelik olarak 1 atayınız, direk wlana bağlancaktır uygulamalar

Dediğiniz gibi yaptım. Maçkoliğe girdiğimde ilk önce şebekeye bağlanmasına izin verilsinmi diye bir uyarı çıkıyor. Benim bildiğim şebeke bağlantısı turkcell, telsim in gps bağlantısıdır. Hayır seçeneğini seçince bağlantı kurulamadı diyor, evet dersek şebeke bağlantısından girer buda ücretlendirilmezmi?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Dediğiniz gibi yaptım. Maçkoliğe girdiğimde ilk önce şebekeye bağlanmasına izin verilsinmi diye bir uyarı çıkıyor. Benim bildiğim şebeke bağlantısı turkcell, telsim in gps bağlantısıdır. Hayır seçeneğini seçince bağlantı kurulamadı diyor, evet dersek şebeke bağlantısından girer buda ücretlendirilmezmi?
Eğer ayarları arkadaşların dediği gibi yaptıysan yani herhangi bir kablosuz ağa öncelik verdiysen ordaki şebekeye bağlansınmı uyarısı herhangi bir internet bağlantısını kastediyor.mesela benim hattım Turkcell ben bağlantı ayarlarına girip ordan hedefler deki turkcell internet i ordan sildim.
 

barann79

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler. turkcell bağlantısını silince ve şebekeye bağlansınmı uyarısına evet diyince otomatik olarak wlandan buldu interneti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt