N900 de internetimi somuren parazit nedir?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mustimik

mustimik

Üye
    Konu Sahibi
N900 de internetimi somuren parazit nedir?
Selam arkadaslar
donem donem n900 ume biseyler oluyor ve gunluk 30mb upload-download yapip tum internet limitimi tuketip beni caresiz birakiyor. Ancak aleti flashlayarak bundan kurtulabiliyorum.Son 24 saatte 60 mb download yapilmis ve bunu yapacak hic bi uygulamam yok. IM ler disinda dogru durust mail okumaya bile girmedim diyebilirim. Durumla ilgili bildiginiz var midir? Duruma sebep olan uygulama mi yoksa bilmedigimiz bir maemo virusu mu var?
Saygilar
 


NR6630

NR6630

Üye
ım lerde zaten okadar veri alışverişi zor yaparsında. sen internet bağlantını kontrol etmiyormusun o saatin yanında çıkan bağlantı varya o çıktığı anda kapat yada,, sürekli, açık seçiyorsan netini kapalı tut sadece gerekken aç. maemoda o tarz bir virüs olacağını hiçmi hiç sanmıyorum yada operatörün tarafından yolunuyorsun helede sınırlıysa kesin onların hilesidir ve vodafon sınırszız net al problem yaşamazsınn:oke:
 
mustimik

mustimik

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasim ben zaten 1 yildir surekli acik sekilde 24 saat onlineim,bu sekilde kullanmasam n900 kullanmamin bi amaci olmaz zaten. Veri aktarimimi personel data monitor den takip ediyorum, operatorun yolmasiyla bi alakasi yok yani, vodofondan sinirsiz internet almak ne alaka=, ben diyorumki alette bi acayiplik var, bilgisi olan var mi?
 
denizci535

denizci535

Üye
htop vs programlar var internetini yada internetin neyi emiyorsa gosterir... video falan dowland edersen diyelim 5mb bunun iki kati interneti emiyor dowlandlarina dikkat ve gps ne bak devamli aciksa ve masa ustu sayisini ikiye dusur masa ustundekiler yanlis bilmiyorsam kendini yeniliyor... web ile ilgili olanlari masa ustunden kaldir yerimi olarak kullan...
 
NR6630

NR6630

Üye
Arkadasim ben zaten 1 yildir surekli acik sekilde 24 saat onlineim,bu sekilde kullanmasam n900 kullanmamin bi amaci olmaz zaten. Veri aktarimimi personel data monitor den takip ediyorum, operatorun yolmasiyla bi alakasi yok yani, vodofondan sinirsiz internet almak ne alaka=, ben diyorumki alette bi acayiplik var, bilgisi olan var mi?
birader ozaman sınırsız internete geçiceksin olay biticek yada şüphelendiğin bir proyu kaldırıp tekrar deneyeceksin:allalla:
 
denizci535

denizci535

Üye
n900 bir bilgisayar oldugunu unutma. ben bagli kaldigimda 25 dakika da birsey indirmeden 1mb ucuyor. bu cihaz hep cevrimci kaliyor kendini surekli yeniliyor... sebeb o baska degil...
 
mustimik

mustimik

Üye
    Konu Sahibi
forumda herkes uzman bi ben amator, diyorumki 1 yildir kullaniyorum, diyorumki donem donem donem alet sacmaliyo, diyorumki im disinda hic bisey acmadigim halde gunluk 50 mb download daha ilginci im disinda bisey acik olmadigi halde 20mb upload yapiyo, ama burada 8.sinif bilgisayar dersi kitabindan alintilar yapiliyor, belki iyi niyetten ama forum boyle seylerle doldu, adam bisey sormak icin baslik acmis girip okuyorum aceba cevabi var mi diye alti sayfalarca yazilmis alakasiz cevaplarla dolu,
-internetimde sorun var
cevap:limitsize gec
-bir program sarjimimi emiyor sizce hangisi olabilir?
cevap:sinirsiz guce gec, sarjdan cikarma,ama elektirikte gidebilir en iyisi ups al,ona bagla
-telefonumun klavyesi bozuldu,nerden alabililirim?
cevap:yeni telefon al
OZET: Sorunu cozmekle ilgili bilgisi olmayan cozer gibi yapmazsa forumlar daha cok sorun cozer ve amacina ulasir diye dusunuyorum
muhtemelen hangi programin buna neden oldugunu yakinda bulur buradan paylasirim
saygilar
 
denizci535

denizci535

Üye
arkadasim bak biz burda bildiklerimizi yaziyoruz kimseyle kafa bulmuyoruz bundan sonra sorularina cevap vermeyecegim... ben bildiklerimi aktardim bari son kez birkez daha yazayim turkiyemeego.com git oraya yaz. ama ayip ediyorsun kimsenin kafa buldugu yok... kullandigin yukledigin programlardan sen sorumlusun biz degiliz nasil bu hale getirdiysen kendin coz o kadar biliyorsan eger...
not: sunlari denedim bunlari denedim demelisin ne yuklediysen programlari sil o zaman flash veya vanilla yukledigin programlara dikkat daha ne diyelim ki... hadi sana kolay gelsin.

--------------- Ekleme ---------------

nurretin sana katiliyorum.
 
mustimik

mustimik

Üye
    Konu Sahibi
forum kimsenin mali degil,kimse suraya git buraya git demesin biiir,
bir faydan yok bi de iyilik etmis de kiymet bilmemisiz gibi yapma iki
bidaha cevap yazmazsan super olur cunku zaten yazdigin bi ise yaramiyo uuc
aletimi nasil kullanacagimi zaten sana sormadim, burada yanlis yanlis bilmedigi isleri tarif edip herkesi zor duruma dusurenler forumun kalitesini dusuruo asil onlar gitsin bilmem nereye yazsinlar
 
NR6630

NR6630

Üye
forumda herkes uzman bi ben amator, diyorumki 1 yildir kullaniyorum, diyorumki donem donem donem alet sacmaliyo, diyorumki im disinda hic bisey acmadigim halde gunluk 50 mb download daha ilginci im disinda bisey acik olmadigi halde 20mb upload yapiyo, ama burada 8.sinif bilgisayar dersi kitabindan alintilar yapiliyor, belki iyi niyetten ama forum boyle seylerle doldu, adam bisey sormak icin baslik acmis girip okuyorum aceba cevabi var mi diye alti sayfalarca yazilmis alakasiz cevaplarla dolu,
-internetimde sorun var
cevap:limitsize gec
-bir program sarjimimi emiyor sizce hangisi olabilir?
cevap:sinirsiz guce gec, sarjdan cikarma,ama elektirikte gidebilir en iyisi ups al,ona bagla
-telefonumun klavyesi bozuldu,nerden alabililirim?
cevap:yeni telefon al
OZET: Sorunu cozmekle ilgili bilgisi olmayan cozer gibi yapmazsa forumlar daha cok sorun cozer ve amacina ulasir diye dusunuyorum
muhtemelen hangi programin buna neden oldugunu yakinda bulur buradan paylasirim
saygilar
:off::off:bana bak bay bilmiş ben bu telefonu DAHA SENİN TÜRKİYEN N900 ÜN GÖLGESİNİ GÖRMEMİŞKEN 2009 kışında daha çıkmamışken videosunu izliyodum ve 2009 şubattan buyana teknikal takip ediyorum (ayrıcada pc teknikeriyim 8.ci sınıf değilim 26 yaşındayım) ve 1 yılda kullanmışlığım var ama sen şunun şurasında birkaç aylık n900 kullanıcısısın kaç ay oldu hadi bir yaz bakalım:megafon: alakasız cvap veren yok yol gösteren var beğenmiyorsan google nin kapısı açık hadi git orda ara burayı meşgul etme :off: benim üslubu bilenlere yaterince faydam olmuştur bilen bilir beni tamammı BİZE DİYOSUNDA BİRDE KENDİ PROFİLİNE BAK KİMİN FORUMA DAHA FAYDALI OLDUĞU BELLİ OLMUŞ ZATEN:oke:
 
denizci535

denizci535

Üye
nurretin aynen katiliyorum...
 
dafmar

dafmar

Üye
:off::off:bana bak bay bilmiş ben bu telefonu DAHA SENİN TÜRKİYEN N900 ÜN GÖLGESİNİ GÖRMEMİŞKEN 2009 kışında daha çıkmamışken videosunu izliyodum ve 2009 şubattan buyana teknikal takip ediyorum (ayrıcada pc teknikeriyim 8.ci sınıf değilim 26 yaşındayım) ve 1 yılda kullanmışlığım var ama sen şunun şurasında birkaç aylık n900 kullanıcısısın kaç ay oldu hadi bir yaz bakalım:megafon: alakasız cvap veren yok yol gösteren var beğenmiyorsan google nin kapısı açık hadi git orda ara burayı meşgul etme :off: benim üslubu bilenlere yaterince faydam olmuştur bilen bilir beni tamammı BİZE DİYOSUNDA BİRDE KENDİ PROFİLİNE BAK KİMİN FORUMA DAHA FAYDALI OLDUĞU BELLİ OLMUŞ ZATEN:oke:
nrnr6630 her zaman dogru soyler
 
denizci535

denizci535

Üye
nurettin hakli, n900 ile dogmus.:box
 
denizci535

denizci535

Üye
senin kadar olamayiz.... senin sayende gidip vadafone hatti alacagim sinirsiz internet faturalimida faturasizdami...
 
NR6630

NR6630

Üye
senin kadar olamayiz.... senin sayende gidip vadafone hatti alacagim sinirsiz internet faturalimida faturasizdami...
denizci dostum ikisindede var kontörlüde 8 lira faturalıdada aynı para ve sınırsız 24 saat ve 1 ay boyunca no limit:ehe
 
denizci535

denizci535

Üye
tamam sinirsiz alayim bari... vadafone...
 
bebe_ruhi

bebe_ruhi

Üye
30 mb 15 20 site içi geziinimde ço rahat kullanırsın hatta 50 mb a rahat çıkar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt