Nokia n8 Ovi Store Çözüm Önerim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

By_Jazz

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 Ovi Store Çözüm Önerim
Arkadaşlar birisi(ovi store uygulaması çalışan) n8 inin ovi suite ile yedeğini alıp onu burada paylaşsa bizde o yedeği alıp telefonumuza yüklesek ovi çaluşır mı acaba? tabi yükleyen arkadaş rehber müzik vs arşivini yedeklemeden paylaşsın..
 


TheORCUN

TheORCUN

Üye
Arkadaşlar birisi(ovi store uygulaması çalışan) n8 inin ovi suite ile yedeğini alıp onu burada paylaşsa bizde o yedeği alıp telefonumuza yüklesek ovi çaluşır mı acaba? tabi yükleyen arkadaş rehber müzik vs arşivini yedeklemeden paylaşsın..

Çalışmaz :) Hard format attıysan tek çaren Flash... Kaçarı yok :P
 
erollcelik

erollcelik

Üye
arkadaşım ilk önce telefonun hafıza kartını çıkar.sonra ayarlar-telefon--telefon yönetimi-orjinal telefon ayarları- veri sil ve geri yükle yap.ondan sonra ovi store yeniden yükle ok. muhtemelen olacak.fakat hafıza kartını bi daha kullanma bence ,ben öyle yaptım.

--------------- Ekleme ---------------

eğer olursa bi tşk edersin.
 

By_Jazz

Üye
    Konu Sahibi
olede gecen atmaya calıstım telefon kapandı gittim yaptırdım 13.16 yüklenmis simdi dusuk modelini atarsam telefona bisi olursa diye korkuyorum onu gectim yanlıs atarsam tekrar kapancak gitcem bi daha yaptırmaya off baslıycam ovisine kalsın tel valla pc ye oviden indiriorum programları atıyorum tele onu gectim tutturduk ovi ovi diye biride demiyoki adam gibi uygulama yok . ne var bu ovi de anlamadım:D
 
erollcelik

erollcelik

Üye
olede gecen atmaya calıstım telefon kapandı gittim yaptırdım 13.16 yüklenmis simdi dusuk modelini atarsam telefona bisi olursa diye korkuyorum onu gectim yanlıs atarsam tekrar kapancak gitcem bi daha yaptırmaya off baslıycam ovisine kalsın tel valla pc ye oviden indiriorum programları atıyorum tele onu gectim tutturduk ovi ovi diye biride demiyoki adam gibi uygulama yok . ne var bu ovi de anlamadım:D
hayır kardeşim yazılım değişmez sadace telefon ilk haline döner.anladınmı.veri sil geri yükle bukadar basit.
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Uruloki

Uruloki

Üye
ya onu bunu geçtim ben daha önce yapmştım oldu sonra yedek almıştım onu attım sonra açılmadı neyse bende bugün tekrar yapıyım dedim ulan veri sil geri yükle yaptım olmadı siteye giriyor indiyorum yükle diyince yüklenemiyor diyor hayır onu boş verdim şimdi bubbles de çalılmıyor
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Hard Format + Flash :D en temizi xD
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
onu da denicem bi ara ama bakalım ne zaman

Ayda 1 yapıorum ben :) hızlanıyo hem yavaşlamış olursa... Ovi yedeği kullanmıyorum hem sadece uygylama oyun mesajları yedekliyorum... Gerisi elle müzikler resimler falan... hard format flash atıorm; oyunları mesajları geri yüklüyorum, müzik resim vs kendim kopyalıyorum pc'den, aynı şekilde devam(daha hızlı :D) çünkü, yükleyip daha sonra sildiğin uygulama oyunların klaasörü ve 1 2 çerez dosyası kalıyor, ve onların da yedeğini alıyorsun yedekleme ile; gereksiz ram hafıza şlemci yoruyor... o yüzden mesajlar ve oyunlar uygulamalar hariç elle yedeklemeni öneririm :oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hard format kolayda tekrar flaşlama kısmı senin anlatımı denicem ki orda indirilimsei gereken dosyalar var benim nette kotalı boş bi zamanda yapıcam geçen nokia destel ile görüştüm dediği laf reset atın cihaza hani 8 sn basıyoz 3 kere titriyo filan ya dedim onu çok yaptım neyse o zaman dedi ki güncelleme gelcek yakında o zaman düzelir bakalım o zman da düzelmezse
 

By_Jazz

Üye
    Konu Sahibi
valla arkadas flas dioda ole basit bisey degil flas atma sırasında program bi hata verio sonra telefon öldü hadi bakalım servise servis yapamadımı ist. a sonra telefonsuz kal . yaw ben telefonu masanın uzerine koymuorum cizilmesin diye serviste neler olcak kim bilir tamam telefon yapılcak belki ama sonra cizik felan canımı sıkcak. flash atmak o kadar kolay degil valla bi kere denedim agzım yandı sutu ufleyerek degil buz olarak yemem :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
:kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop:
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
valla arkadas flas dioda ole basit bisey degil flas atma sırasında program bi hata verio sonra telefon öldü hadi bakalım servise servis yapamadımı ist. a sonra telefonsuz kal . yaw ben telefonu masanın uzerine koymuorum cizilmesin diye serviste neler olcak kim bilir tamam telefon yapılcak belki ama sonra cizik felan canımı sıkcak. flash atmak o kadar kolay degil valla bi kere denedim agzım yandı sutu ufleyerek degil buz olarak yemem :D

Bir uygulama yüklerken bile telefonun çökme riski vardır.. Hatta menü tuluna bastıgında bile.. Bu risk her zaman var... Konuda da yazıyorum... Sorumluluk sizin :oke:
 

By_Jazz

Üye
    Konu Sahibi
hard formattan sonra arama widget i kayboldu bunu nası çözebilirim?
 

zulfu_cengiz

Üye
olmuyor öyle 3 defa denedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt