Halo Reach by Cupcake (symbian^3)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Halo Reach by Cupcake (symbian^3)




 
  • Beğen
Tepkiler: s@hr@, maykii25, tuncaykilinc ve 5 diğerleri


Freedom Fighter

Freedom Fighter

Üye
sağolasın çalışır inş.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tabiki symbian3 tel olmadığı için deneme imkanım yok ..
ama sorun olmaması lazım.. :)
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
saol deniyelim bi
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar benim deneme imkânım yok deneyip yorum yazarsanız sevinirim ..:)
ayrıca çoğu temadada sorun olucağını sanmam.:oke:
 
johnny_bravo

johnny_bravo

Üye
paylasim icin saol :naughty:
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Saol
 
Utku

Utku

Üye
güzele benziyor:bye2:
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet bencede ..
 
suat1111

suat1111

Üye
güzelki zatennn çatlayın deneyemedinizya:kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt