Arda Turan idmanı yarıda bıraktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arda Turan idmanı yarıda bıraktı
Bursaspor maçı hazırlıklarını sürdüren Galatasaray'da sakatlığı nüks eden Arda Turan idmanı yarıda bıraktı.








Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de Bursaspor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Gheorghe Hagi yönetiminde akşam gerçekleştirilen akşam idmanında sarı-kırmızılı oyuncular, topla pozisyon ve taktik çalışmalar gerçekleştirdi. Antrenmanda Çağlar Birinci kondisyoner Fatih Yıldız eşliğinde çalışırken, Gökhan Zan ise koşu yaptı.
Sabah idmanında takımdan ayrı çalışan Ayhan ile Hakan Balta akşam antrenmanında takımla birlikte çalıştı.
Bu arada, antrenmana koşu yaparak başlayan Arda Turan, şut çalışmasında sol kasık ağrılarının tekrar oluşması nedeniyle idmanı yarıda bıraktı.
Sakatlığı nedeniyle bir süredir takımdan ayrı kalan Pino'nun ise tedavisine devam edildi.
Öte yandan Galatasaray, Bursaspor maçı hazırlıklarını yarın sabah basına kapalı gerçekleştireceği idmanla sürdürecek.
 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
zaten Arda bu sene oynamak için değil sanki izlemek için anlaşma yapmış... :ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
ardayı severim :D geçmiş olsun :s
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İyi olur umarım
 
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
Takımdan gitsin artık ihtiyacımız yok
Sinirlerimiz bozmaya devam ediyor anca
Herzaman arkasındaydık hep savunduk artık abarttı
 
arslansem

arslansem

Üye
Takımdan gitsin artık ihtiyacımız yok
Sinirlerimiz bozmaya devam ediyor anca
Herzaman arkasındaydık hep savunduk artık abarttı

Adnan Polat'ın rezilliklerini söyleyince laf ettirmiyorsun ama takımın kaptanına laf söylüyorsun.Bu mudur taraftar anlayışınız?:)
 
Atakan

Atakan

Üye
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
Adnan Polat'ın rezilliklerini söyleyince laf ettirmiyorsun ama takımın kaptanına laf söylüyorsun.Bu mudur taraftar anlayışınız?:)


tartışma istiyosanız herzaman varım :D tüm maçlarına gittim galatasarayın gs böle oluo hiç kimse gitmiyordu biz 30 kişi desteklemeye gidiyoduk
 
arslansem

arslansem

Üye
tartışma istiyosanız herzaman varım :D tüm maçlarına gittim galatasarayın gs böle oluo hiç kimse gitmiyordu biz 30 kişi desteklemeye gidiyoduk

Gsaray'ın maçlarına gitmekle de olmuyor bence ama neyse :) bir önceki konuda da Adnan Polat'la ilgili senden cevap bekledim ama vermedin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt