5230 in Yeni Firmware 40.0.003

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
    Konu Sahibi
5230 in Yeni Firmware 40.0.003
Arkadaşlar sanırm yeni bir güncelleştirme çıktı...
şu an telefonum bilgisayara bağlı ve güncelleştiriliyor..
bitince son durumu yazarım..


--------------- Ekleme ---------------

Evet arkadaşlar güncelleştirme bitti..
V40.0.003
tarihi 09-12-2010 yazıyo özel sürüm ise 40.0.003.C01.01
değişiklik şimdiye kadar pek farketmedim ama görürsem yazarım
 


maktama

maktama

Üye
navifirmden bakıldığında bir de 40.6.3 fw var. o da 5235 için falan mı acaba?!?!( iki telefon içn da fw aynı ad altında rm-588 altında çıkyor da)
Ekleme: evet araştırdım 5235 için de 40.6.3 çıkarmışlar.
Ekleme 2: yoo, 5230 için de oluyor yazıyor şurda:
Tam bilen varsa açıklık getirir sanırım, çünkü vpl dosyalarında da yazmıyor.
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
    Konu Sahibi
ikisi arasında farklı update çıkaracaklarını sanmıyorum...
bende 40.0.003 yazıyo.. şimdi bi daha kontrol edeyim bakalım güncelleştirmeleri..


--------------- Ekleme ---------------

RM-588 V40.0.003 güncel diyor şu an bilgisayardan deniyorum bu arada..
 
maktama

maktama

Üye
ikisi arasında farklı update çıkaracaklarını sanmıyorum...
bende 40.0.003 yazıyo.. şimdi bi daha kontrol edeyim bakalım güncelleştirmeleri..


--------------- Ekleme ---------------

RM-588 V40.0.003 güncel diyor şu an bilgisayardan deniyorum bu arada..
5230 ve 5235 için farklı updateler çıkarıyorlar. 5235 fw'ini 5230'a da yükleyebiiliyorsun. ama genelde 5235 fw'lerini sürüm noları daha yüksek olduğu için yanlışlıkla(ya da cfw ile) 5235 fw yükleyen 5230 kullanıcıları için garanti sorun oluyordu. Şimdi orjinal v40.0 3'e yükseltip telefonlarını garantiye sokabilirler.
Ekleme:40.6.003 5235 product kodları için çıkmış.
Bazı forumlarda 5230 için diyor, dikkat edin.

forumlardan ve navifirmden çıkardığım sonuç bu, yanlışsam düzeltin.
 
bosnags

bosnags

Üye
ewt yeni bir güncelleme çıktı sanırım.şuan nokia software update ile güncelliyorum
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hayırlı olsun beyler
 

hakanserce007

Üye
arkadaşlar birşey soracaktım. bu cihaz güncellemesinden sonra mesaj filtreleme özelliği açılıyo mu. yani ben 5230 da böyle bir özelliğin olduğunu sanıyorum ancak yok, yani cihaz güncelleme falan dediler, güncelledikten sonra oluyodur dediler. güncelleme yapan arkadaşlardan rica etsem bi bakabilirlermi. ben sms filtreleme yani engelleme özelliği istiyorum, telefonum 5230 ama versiyonu eski.

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca bende güncelleme gözükmüyor.. eski sürüm olmasına rağmen güncel diyor... nokia dan iyice soğumaya başladım
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
    Konu Sahibi
mesaj filtreleme için bir program kullanıyorum ben.. bu arada güncelleme görmüyosan telefonun bi kodundan olabilir. ülke farkına göre değişen bi kod vardı hatırlamıyorum zmanında ben değiştirmiştim onu bende görmüyodum güncelleme.. sitede araştırırsan bulursun.. mesaj filtreleme için Sms spam manneger muş programın adı forumda ararsan bulursun..
 

hakanserce007

Üye
teşekkür ederim :)

--------------- Ekleme ---------------

kardeş sms engelleme programını buldum hatta yükledim telefona, ama şu güncelleme sorununu çözemedim. google de ve bu sitede arama yapıyorum böyle birşey bulamadım. biraz daha geniş bi bilgi verme şansın varmı sana zahmet ? şimdiden teşekkür ederim
 
maktama

maktama

Üye
teşekkür ederim :)

--------------- Ekleme ---------------

kardeş sms engelleme programını buldum hatta yükledim telefona, ama şu güncelleme sorununu çözemedim. google de ve bu sitede arama yapıyorum böyle birşey bulamadım. biraz daha geniş bi bilgi verme şansın varmı sana zahmet ? şimdiden teşekkür ederim

arkadaşım, navifirm adlı programı indir, navi firm ile 5230 için 40.0.3 fw'i indir(5230 rm-588 --40.0.3-- euro2[renk seçiceksin]Turkey -- en sağda çıkan tüm dosyaları indir) . jaf ile telefona güncelleme yap. JAf kullanımı "s60v5 Sistem modifikasyon uygulamalar" kısmında anlatılıyor forumun, hem sabit başlılar kısmında, hem de birçok custom firmware başlıklarında resimli fw yüklenmesi anlatımları var. Forumda navifirm resimli kullanım anlatımı da var. araştırın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt