Bada ile samsung Apple yi örnek alıyor.Apple hala 3g ye bile destek veriyor.Wave nin bada 3 'ü bile destekleyebileceğini düşünüyorum.Tabi donanım engeli olmayana kadar.
Apple yi örnek aldığını gösteren bişey daha;
Samsungun Badalı fazla tel çıkarmayacak olması burada ve diğer forumlarda çok eleştirildi.Bunun bizim için kötü olduğuna ve Samsungun bada ya önem vermediğine inanıldı.Bence tam tersi.Düşünsenize yılda 5 tane İphone çeşidinin çıktığını.
Samsung bada lı fazla tel çıkarmayarak hem bizim tellerin kıymetini azaltmaz hemde bu cihazlara çok daha kolay destek verebilir.Hem de donanımıyla çok daha fazla uyum gerçekleştirebilir.Bırakın senede 1 tane güçlü telefon çıkarsın böylelikle hem tellerimiz değer kaybetmeyecek hem de daha uzun süre destek alabileceğiz.
Android ve Wm ise ortalık malı oldular.Wm bundan biraz çıkmak üzere ama androidin çıkamayacağı kesin.Bu konuda Gecebekçisinin yazısını okudum ve gayet mantıklı geldi.Gecebekçisine budefa katıldım.
Neyse fazla uzatmayayım kısacası Wave bada 2 yi destekleyecek.Desteklemezse kullanıcıların gözünde önce Bada sonra Samsung kalıcı olarak biter.Desteklemezse ben tövbemi bozup geldiğim samsunga dünya yıkılsa bidaha uğramam.Samsung bu hataları yapmaz diye düşünüyorum.