Bada os 2.0 cikis tarihi

Sponsorlu Bağlantılar

erem.qns

erem.qns

Üye
Bu sistem gelse ne olur gelmese ne olur..
Kullanım alanı yok bi kere.
Alanlar yayılana kadar bizler baska telefon satın almıs oluruz ve o telefonlarda da bu sistem olur die düşünüyorum ..
 


hrn_07

hrn_07

Üye
bada 2 wavee gelmicek
bada da wave gelmemesi diye bir tartışmanın bile olmaması lazım samsung un en son çıkan ve en modern telefonlar ailesinden biri wave dir zaten daha yükseği galaxy tab falan...

--------------- Ekleme ---------------

Bu sistem gelse ne olur gelmese ne olur..
Kullanım alanı yok bi kere.
Alanlar yayılana kadar bizler baska telefon satın almıs oluruz ve o telefonlarda da bu sistem olur die düşünüyorum ..
eğer flash player gelirse süper bi kullanım alanı olur ama tabi gelirse
 
Hijacker_worm

Hijacker_worm

Üye
    Konu Sahibi

bada da wave gelmemesi diye bir tartışmanın bile olmaması lazım samsung un en son çıkan ve en modern telefonlar ailesinden biri wave dir zaten daha yükseği galaxy tab falan...

--------------- Ekleme ---------------


eğer flash player gelirse süper bi kullanım alanı olur ama tabi gelirse

Arkadsn bahsettgi nfc dr flash playr degl o tabiki iyi olr ve geleckte zatn . bendece gerksz kizilotesini andirio okdr yeni bi sistem deglki kullanilan teldn belli. wavede nfc nn olmamasi bi eksklk degldr bence(turkiye icin) daha 3g yeni otrms durmdaki nfc yi dusunemiorm bile. siz wavenize bakin ;)

--------------- Ekleme ---------------

Bu sistem gelse ne olur gelmese ne olur..
Kullanım alanı yok bi kere.
Alanlar yayılana kadar bizler baska telefon satın almıs oluruz ve o telefonlarda da bu sistem olur die düşünüyorum ..

Yukarda sndn bahsettm. katiliorm sana ck haklisn
 

aybek1453

Üye
Bada ile samsung Apple yi örnek alıyor.Apple hala 3g ye bile destek veriyor.Wave nin bada 3 'ü bile destekleyebileceğini düşünüyorum.Tabi donanım engeli olmayana kadar.
Apple yi örnek aldığını gösteren bişey daha;
Samsungun Badalı fazla tel çıkarmayacak olması burada ve diğer forumlarda çok eleştirildi.Bunun bizim için kötü olduğuna ve Samsungun bada ya önem vermediğine inanıldı.Bence tam tersi.Düşünsenize yılda 5 tane İphone çeşidinin çıktığını.
Samsung bada lı fazla tel çıkarmayarak hem bizim tellerin kıymetini azaltmaz hemde bu cihazlara çok daha kolay destek verebilir.Hem de donanımıyla çok daha fazla uyum gerçekleştirebilir.Bırakın senede 1 tane güçlü telefon çıkarsın böylelikle hem tellerimiz değer kaybetmeyecek hem de daha uzun süre destek alabileceğiz.
Android ve Wm ise ortalık malı oldular.Wm bundan biraz çıkmak üzere ama androidin çıkamayacağı kesin.Bu konuda Gecebekçisinin yazısını okudum ve gayet mantıklı geldi.Gecebekçisine budefa katıldım.
Neyse fazla uzatmayayım kısacası Wave bada 2 yi destekleyecek.Desteklemezse kullanıcıların gözünde önce Bada sonra Samsung kalıcı olarak biter.Desteklemezse ben tövbemi bozup geldiğim samsunga dünya yıkılsa bidaha uğramam.Samsung bu hataları yapmaz diye düşünüyorum.
 
Hijacker_worm

Hijacker_worm

Üye
    Konu Sahibi
Bada ile samsung Apple yi örnek alıyor.Apple hala 3g ye bile destek veriyor.Wave nin bada 3 'ü bile destekleyebileceğini düşünüyorum.Tabi donanım engeli olmayana kadar.
Apple yi örnek aldığını gösteren bişey daha;
Samsungun Badalı fazla tel çıkarmayacak olması burada ve diğer forumlarda çok eleştirildi.Bunun bizim için kötü olduğuna ve Samsungun bada ya önem vermediğine inanıldı.Bence tam tersi.Düşünsenize yılda 5 tane İphone çeşidinin çıktığını.
Samsung bada lı fazla tel çıkarmayarak hem bizim tellerin kıymetini azaltmaz hemde bu cihazlara çok daha kolay destek verebilir.Hem de donanımıyla çok daha fazla uyum gerçekleştirebilir.Bırakın senede 1 tane güçlü telefon çıkarsın böylelikle hem tellerimiz değer kaybetmeyecek hem de daha uzun süre destek alabileceğiz.
Android ve Wm ise ortalık malı oldular.Wm bundan biraz çıkmak üzere ama androidin çıkamayacağı kesin.Bu konuda Gecebekçisinin yazısını okudum ve gayet mantıklı geldi.Gecebekçisine budefa katıldım.
Neyse fazla uzatmayayım kısacası Wave bada 2 yi destekleyecek.Desteklemezse kullanıcıların gözünde önce Bada sonra Samsung kalıcı olarak biter.Desteklemezse ben tövbemi bozup geldiğim samsunga dünya yıkılsa bidaha uğramam.Samsung bu hataları yapmaz diye düşünüyorum.

hakılsn ama bada os 1.x sürmlernn flash player haricnde ne gibi bi sorunu varkı tum oklar 2.0 ya yönelio.? bada 1.2 suanda gayette iş görür durmda ve çocgu işletm sistemndn daha kullanşlı ve hızlı. Varsın 2.0 gelmesın(ki gelecek) varsayalım ne olurkı ? biz 1000 liramızı 2.0 gelme ihtimaline vermedk ki. Sahsen ben oyle. alıp araştrp kullanana kdr 2.0 gelecegını bıle bılmıyrdm. bu telefn islemci gücü cok yuksk bir tel içerigine göre. Şuanda frimwereleri açan prgramlar gelıştirildi. yanı custom rom lar çıkacak ver artacak andridte oldugu gıbı. bu prgramların cıkmasyla bada os kırılacak(hackleneck) ve aklınıza gelmedık seylerı yapabılecksnz telefonda. bu en gec 2 yılı bulck. şu an var ama yaylılması bulur. son nokta olarakta bu güçte bi telefona başka sistemler yüklenebilcegını dusunuyorm
saygılarmla...
 

angelmel

Üye
kım uyduruyor arkadaslar bunları ya boyle bısey olmayacak tabıkıde bada 2.0 larda wawe 2 lere gelecek resmı kaynaklarda bıle boyle bısey denmıyor he dedıgınız olarak farklı bı cıhazla beraber bada 2 sunabılırler boyle bısey olacagı takdırde zaten hındıstandakı okadar wawe2 1 satıılar onları ne yapacaklar ben boyle bısey samsung kendı sınden bıle duymadın calısan arkadaslarım bıle bunu demıyorlar boyle bıseyde olamaz aksını dıyorlarsa resmı kaynak getırsınler oyle yazsınlar forum sıtelerıne
 

drexe

Üye
kım uyduruyor arkadaslar bunları ya boyle bısey olmayacak tabıkıde bada 2.0 larda wawe 2 lere gelecek resmı kaynaklarda bıle boyle bısey denmıyor he dedıgınız olarak farklı bı cıhazla beraber bada 2 sunabılırler boyle bısey olacagı takdırde zaten hındıstandakı okadar wawe2 1 satıılar onları ne yapacaklar ben boyle bısey samsung kendı sınden bıle duymadın calısan arkadaslarım bıle bunu demıyorlar boyle bıseyde olamaz aksını dıyorlarsa resmı kaynak getırsınler oyle yazsınlar forum sıtelerıne

çok güzel hortlatmışsın konuyu
 
Waveman

Waveman

Üye
2.0 çıksın hep beraber şükür namazı kılalım cemaat olarak :)
 


Üst Alt