6. sınıfta çıkmıştık öyle geçti gitti

6. sınıfta çıkmıştık öyle geçti gitti![]()
bıraktımı sana 
anlamadım ne bıraktı mızaten lise 2 sin pek bişi olmamış arada![]()
bıraktımı sana
![]()

aynada kendimi gördgmde
ilkokul 1-2-3-4-5'de miray adında biri vardı onudaha sonrakileri saymaya vakit bulamadan bugünlere geldk
![]()

