n8 için batarya ömrü uzatma [yardım] !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aagkn

aagkn

Üye
    Konu Sahibi
n8 için batarya ömrü uzatma [yardım] !!!
Cihazınızdaki özelliklerin çoğu batarya gücü gereksinimini artırır ve batarya ömrünü
kısaltır. Batarya gücünden tasarruf etmek için aşağıdakileri unutmayın:

• Bataryayı her zaman tam şarj edin.
• Güç tasarrufu modunu etkinleştirme. Açma/kapatma düğmesine basın ve Güç
tasarrufunu etknlştr. öğesini seçin. Şebeke modu gibi cihaz ayarları ve ekran
koruyucu en iyi duruma getirilmiştir. Güç tasarrufu modunu devre dışı bırakmak için
açma/kapatma tuşuna basın ve Güç tasarrufunu kapat öğesini seçin.
• Cihazınızı e-postayı daha az sıklıkta alacak şekilde ayarlayın. Menü >
Uygulamalar > E-posta > Ayarlar, posta kutunuzu ve Senkronizasyon > Alım
sıklığı öğesini seçin. Başka posta kutularınız varsa, her posta kutusu için e-posta
alma sıklığını ayrı ayrı ayarlamak isteyebilirsiniz.
• Tuş sesleri gibi gereksiz sesleri kapatın.
• Hoparlör yerine kablolu kulaklık kullanın.
32 Temel kullanım• Arka plan animasyon efektlerini kapatın. Menü > Ayarlar ve Temalar > Genel >
Seçenekler > Tema efektleri > Kapalı öğesini seçin.
• Büyük saat ekran koruyucuyu devre dışı bırakın. Menü > Ayarlar ve Temalar >
Ekran koruyucu > Yok öğesini seçin.
• Koyu bir temayı etkinleştirin. Menü > Ayarlar ve Temalar > Genel öğesini seçin.
• Cihaz ekranının kapanacağı zaman aşımı süresini değiştirin. Menü > Ayarlar ve
Telefon > Ekran > Işık zaman aşımı öğesini seçin. Işık koşullarını gözlemleyen
ve ekran parlaklığını ayarlayan ışık sensörünü ayarlamak için, ekran ayarlarında
Işık sensörü seçeneğini belirleyin.
• Bölgenizdeki hücresel şebekenin sinyal gücü değişkenlik gösteriyorsa, bu durum
batarya tüketimini artırır.
• Şebeke modu hem GSM hem de 3G (dual mod) şebekesine ayarlıysa, cihaz 3G
şebekesini arar. Cihazınızı sadece GSM şebekesini kullanacak şekilde ayarlamak için
Menü > Ayarlar ve Bağlantı > Ağ > Şebeke modu > GSM seçeneğini belirleyin.
• Gerekli olmadığında Bluetooth'u devre dışı bırakın. Menü > Ayarlar ve
Bağlantı > Bluetooth > Bluetooth > Kapalı öğesini seçin.
• Bekleme modundayken cihazınızın kullanılabilir WLAN'ları taramasını durdurun.
Menü > Ayarlar ve Bağlantı > WLAN > Seçenekler > Ayarlar > WLAN varlığını
göster > Asla öğesini seçin.
• İnternet'e bağlanırken, paket veri (GPRS veya 3G) bağlantısı yerine bir WLAN
bağlantısı kullanın.
• Yalnızca gerektiği zaman kurulacak olan paket veri bağlantısını ayarlayın. Menü >
Ayarlar ve Bağlantı > Yönetim ayarları > Paket veri > Paket veri
bağlantısı > Gerektiğinde öğesini seçin.
• Müzik dinlediğiniz sırada arama yapmak veya gelen aramayı almak istemiyorsanız
hatsız profili etkinleştirin.
• Kullanmadığınız uygulamaları kapatın. Menü tuşunu basılı tutun, istenen uygulama
görüntülenene kadar kaydırın ve öğesini seçin.
 


orhaan48

orhaan48

Üye
Cihazınızdaki özelliklerin çoğu batarya gücü gereksinimini artırır ve batarya ömrünü
kısaltır. Batarya gücünden tasarruf etmek için aşağıdakileri unutmayın:

• Bataryayı her zaman tam şarj edin.
• Güç tasarrufu modunu etkinleştirme. Açma/kapatma düğmesine basın ve Güç
tasarrufunu etknlştr. öğesini seçin. Şebeke modu gibi cihaz ayarları ve ekran
koruyucu en iyi duruma getirilmiştir. Güç tasarrufu modunu devre dışı bırakmak için
açma/kapatma tuşuna basın ve Güç tasarrufunu kapat öğesini seçin.
• Cihazınızı e-postayı daha az sıklıkta alacak şekilde ayarlayın. Menü >
Uygulamalar > E-posta > Ayarlar, posta kutunuzu ve Senkronizasyon > Alım
sıklığı öğesini seçin. Başka posta kutularınız varsa, her posta kutusu için e-posta
alma sıklığını ayrı ayrı ayarlamak isteyebilirsiniz.
• Tuş sesleri gibi gereksiz sesleri kapatın.
• Hoparlör yerine kablolu kulaklık kullanın.
32 Temel kullanım• Arka plan animasyon efektlerini kapatın. Menü > Ayarlar ve Temalar > Genel >
Seçenekler > Tema efektleri > Kapalı öğesini seçin.
• Büyük saat ekran koruyucuyu devre dışı bırakın. Menü > Ayarlar ve Temalar >
Ekran koruyucu > Yok öğesini seçin.
• Koyu bir temayı etkinleştirin. Menü > Ayarlar ve Temalar > Genel öğesini seçin.
• Cihaz ekranının kapanacağı zaman aşımı süresini değiştirin. Menü > Ayarlar ve
Telefon > Ekran > Işık zaman aşımı öğesini seçin. Işık koşullarını gözlemleyen
ve ekran parlaklığını ayarlayan ışık sensörünü ayarlamak için, ekran ayarlarında
Işık sensörü seçeneğini belirleyin.
• Bölgenizdeki hücresel şebekenin sinyal gücü değişkenlik gösteriyorsa, bu durum
batarya tüketimini artırır.
• Şebeke modu hem GSM hem de 3G (dual mod) şebekesine ayarlıysa, cihaz 3G
şebekesini arar. Cihazınızı sadece GSM şebekesini kullanacak şekilde ayarlamak için
Menü > Ayarlar ve Bağlantı > Ağ > Şebeke modu > GSM seçeneğini belirleyin.
• Gerekli olmadığında Bluetooth'u devre dışı bırakın. Menü > Ayarlar ve
Bağlantı > Bluetooth > Bluetooth > Kapalı öğesini seçin.
• Bekleme modundayken cihazınızın kullanılabilir WLAN'ları taramasını durdurun.
Menü > Ayarlar ve Bağlantı > WLAN > Seçenekler > Ayarlar > WLAN varlığını
göster > Asla öğesini seçin.
• İnternet'e bağlanırken, paket veri (GPRS veya 3G) bağlantısı yerine bir WLAN
bağlantısı kullanın.
• Yalnızca gerektiği zaman kurulacak olan paket veri bağlantısını ayarlayın. Menü >
Ayarlar ve Bağlantı > Yönetim ayarları > Paket veri > Paket veri
bağlantısı > Gerektiğinde öğesini seçin.
• Müzik dinlediğiniz sırada arama yapmak veya gelen aramayı almak istemiyorsanız
hatsız profili etkinleştirin.
• Kullanmadığınız uygulamaları kapatın. Menü tuşunu basılı tutun, istenen uygulama
görüntülenene kadar kaydırın ve öğesini seçin.
arkadaş tavsiyelerin için saol ama bu tavisyelerle n8 gibi mükemmel bir cihazı 3310 telefon gibi kullanın diyorsun boşver ya salla ben şarz sorununu takmıom arabamda oto şarj var hertürlü oyun oynuyorum hertürlü internet kullanıyorum ve hertürlüde müzik keyfi yapıyorum cihaz 2 gün şarj verıo bana daha ne istim zaten bitceği zaman ben hertürlü önlemimi alıom arabamda şarj cihazı olduktan sonrada gerisi boş böle bi cihazın öezlliklerini kısıtladıktan sonra ne anlemı kalıo daha :ehe:ehe:ehe:ehe
 
aagkn

aagkn

Üye
    Konu Sahibi
arkadaş tavsiyelerin için saol ama bu tavisyelerle n8 gibi mükemmel bir cihazı 3310 telefon gibi kullanın diyorsun boşver ya salla ben şarz sorununu takmıom arabamda oto şarj var hertürlü oyun oynuyorum hertürlü internet kullanıyorum ve hertürlüde müzik keyfi yapıyorum cihaz 2 gün şarj verıo bana daha ne istim zaten bitceği zaman ben hertürlü önlemimi alıom arabamda şarj cihazı olduktan sonrada gerisi boş böle bi cihazın öezlliklerini kısıtladıktan sonra ne anlemı kalıo daha :ehe:ehe:ehe:ehe
tabi seninkidr farklı bir bakış açısı haklı olabilirsin :ah:ah:ah
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Harici batarya falanda olur.Zaten bilinen birşey parlaklığı kısmak sessize almak açık uygulamaları kapatmak her telefon için geçerli.
 
orhaan48

orhaan48

Üye
[sıze=2]harici batarya falanda olur.zaten bilinen birşey parlaklığı kısmak sessize almak açık uygulamaları kapatmak her telefon için geçerli.[/sıze]
harici batarya olacağını zannetmiyorum çünkü tümleşik kasa eğer kasaya müdahele edilirse güzelim cihaz garanti dışı olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt