İnternetiniz Fişşek Gibi Oldumu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
İnternetiniz Fişşek Gibi Oldumu?
Sözde ttnet interneti fişşek gibi yapacaktı.Ama daha altyapı yok ki fişşek gibi olsn internet.Bizim Afyonun en fazla yüzde 10 u 16 mb neti destekliyordur.Benm arkadasım 16 mb tarifeye gecti en fazla simdiye kadar 900 kb/sn görmüs.Nedir bu bizim internetten çektiğimiz.Diğer firmalarda aynı .... Biz bence ömür boyu 1 mb internete mahkumuz:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak


Burak

Üye
değişiklik olmadı.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Çok değişti:Daylardır kopmuyan int.şimdi her 10 dakikada bir kopar oldu:D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
türkiyede fişşek gibi internet hayal :ehe
 
Love Prince

Love Prince

Üye
benim net 8 mbit ortalama 900 civarlarını görüyorum :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
o senn sanslılıgın demek:D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Benimki 8 mbits'de :D 1.2 mb/sn de Dosya Çekiyor :D PC'deki Ayarlarımı Kurcaladım :D Her Formattan Sonra Kurcalıyom :D Yine Böyle Bir Hızda Veri Çekiyorum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt