Nokia n8 için hangi kılıf ?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia N8 için Hangi Kılıf Daha mantıklı?

  • Silikon Kılıf

    Kullanılan: 23 35.9%
  • Zagg Invisible Çizilmez Kılıf

    Kullanılan: 41 64.1%

  • Kullanılan toplam oy
    64
  • Anket kapatılmış .
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 için hangi kılıf ?
ya biliyorum tuhaf bi konu ama şimdi telefona birsürü para vermişiz korumazsak olmaz bende bu konu hakkında size danışmak istedim nokia n8 için yoksa ikiside aynı para sayılır ama ikiside güzel kılıflar(ben karar veremiyorum) yorumlarınızı eksik etmeyin teşekkür ederim..
 
  • Beğen
Tepkiler: ipkry


Lizard King

Lizard King

Üye
Bende noktalı kılıf var. Arka cepheyi tamamen kapatıyor. Ve telefonun görünümünü engellemiyor, sanki cihaz öyleymiş gibi gösteriyor ve hiçbir kullanım zorluğuna neden olmuyor. Onu öneririm.
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
Bende noktalı kılıf var. Arka cepheyi tamamen kapatıyor. Ve telefonun görünümünü engellemiyor, sanki cihaz öyleymiş gibi gösteriyor ve hiçbir kullanım zorluğuna neden olmuyor. Onu öneririm.
sakıncası yoksa tam adını yazabilirmisin bi araştırayım teşekkür ederim ayrıca :)
 
Lizard King

Lizard King

Üye


buyrun bu. ben alırken ücretsiz hediye etmişlerdi. telefonun üstünde çok hoş duruyor. piyasa değeri 17 liraymış.
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Evet ben de bu delikliden kullanıyorum, ve çok memnunum, ama bu sadece arka tarafı kapatıyor, önü için de invisible shield'in ön kısmını yapıştırdım, gerisi duruyor :D isteyene verebilirim ön tarafı hariç arka yan üst ve alt invisible shield parçaları :D
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
Evet ben de bu delikliden kullanıyorum, ve çok memnunum, ama bu sadece arka tarafı kapatıyor, önü için de invisible shield'in ön kısmını yapıştırdım, gerisi duruyor :D isteyene verebilirim ön tarafı hariç arka yan üst ve alt invisible shield parçaları :D
sence invisible shield iy ibi koruma sağlıyor mu ?
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Psikopat gibi zorlamazsan evet tabii. Normal aksiliklere karşı gayet başarılı koruyor... 5800 ve iphone 3gs imde de kullanmıştım. Hatta 5800ımı satmadan önce anahtarın sivri kısmıyla bir kaç darbe vurmuştum orta kuvvette, iz kalmıştı, 2 3 dakika sonra geçmişti..
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
Psikopat gibi zorlamazsan evet tabii. Normal aksiliklere karşı gayet başarılı koruyor... 5800 ve iphone 3gs imde de kullanmıştım. Hatta 5800ımı satmadan önce anahtarın sivri kısmıyla bir kaç darbe vurmuştum orta kuvvette, iz kalmıştı, 2 3 dakika sonra geçmişti..

teşekkür ederim bende bayağı araştırdım invisible cihazı komple sarıyor hoşuma gitti açıkcası :)
 
zerhos458

zerhos458

Üye
Bende noktalı kılıf var. Arka cepheyi tamamen kapatıyor. Ve telefonun görünümünü engellemiyor, sanki cihaz öyleymiş gibi gösteriyor ve hiçbir kullanım zorluğuna neden olmuyor. Onu öneririm.
arkadaşım o kılıfı nerden aldığınıda söylersen sevinirim :oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
delikli silikon kılıf ile süper gorunuyor yaw :D
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
valla bi kılıf için 2 gündür düşnüyorum.telefonu daha rahat almıştım :D
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Telefon eşsiz benzersiz, kolayca seçilirdi, ama bu kadar güzel bir telefonu korumaya birçok aday var :) normaldir. Ama sana şiddettle kendi yöntemimi öneririm, biraz pahalı ama en iyisi. Delikli kılıfı al, komple kapat etrafını, hem de güzel görünüyor; ön cam için ise invisible shield al, tak... Çok güzel oluyor. ama toplam 60TL yapıyor :D
 

yilan53

Üye
bende bunu almayı düşünüyorum ne dersiniz acaba
 

uMTOku

Üye
invisible shield ve delikli kılıf kullanıyorum tavsiye ederim
 
zerhos458

zerhos458

Üye
Bende noktalı kılıf var. Arka cepheyi tamamen kapatıyor. Ve telefonun görünümünü engellemiyor, sanki cihaz öyleymiş gibi gösteriyor ve hiçbir kullanım zorluğuna neden olmuyor. Onu öneririm.

nerden aldın arkadaşım ?
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
    Konu Sahibi
Telefon eşsiz benzersiz, kolayca seçilirdi, ama bu kadar güzel bir telefonu korumaya birçok aday var :) normaldir. Ama sana şiddettle kendi yöntemimi öneririm, biraz pahalı ama en iyisi. Delikli kılıfı al, komple kapat etrafını, hem de güzel görünüyor; ön cam için ise invisible shield al, tak... Çok güzel oluyor. ama toplam 60TL yapıyor :D
aynen dediğini yapıcam :) teşekkürler
 

Fatih_KkK

Üye


bende bu kabın siparişini verdim 2 güne elime geçer biraz beklersen sana bilgi verebilirim :)
 
borasezer

borasezer

Üye
daha bir kaç gün önce aldım bimeksten 11 tl ye siyah mavi ve pembe vardı benim tel yeşil olduğu için yeşil sordum yok dediler siyah bir tane kalmıştı bende siyahını aldım silikon kılıf arkasında nokıa nseries yazıyo ekranın üstünü altını heryerini koruyo ben çok memnunum ama telefonun rengi hiç gözükmüyor nerdeyse
dün bi kılıftan çıkardım sanki yeni almışibi sevindim ama kılıfına sokunca karizması biraz gidiyo :)
 

cgrap

Üye


nokia n8 aksesuarları..



bu linkten kılıf ve diğer aksesuarlara ulaşabilirsiniz..



birde bu ürün var.. kolay gelsin.. :)
 


Üst Alt