Allah arttırsın dıyımtebrıkler
![]()


Bende 900 ile 1.2 MB Arası Çekiyom MaşallahNazar Değmez İnşallah
![]()
Ayrıca geçen ay 50 gb civarı download yaptım hızda hiç düşme olmadı.Yanılmıyorsam yasal olarak olarak böyle bir tarifeye sınırlandırma yapma zorunluluğu var.Arkadaşlar Bn Şimdi O hız nasıl bilmiorm ama orda 1009 kb/s Yazıor Download yazan yerde sizce bu ii mi![]()
Hemde Çok İyi Ayrıca Ona Yetişemeyende Var 600 700 de Kalan Fakat Halaa Rekor Bende
Ben 1.1 MB İle Veri Çektiğimi Bilirim 
Güzel TabiHemde Çok İyi Ayrıca Ona Yetişemeyende Var 600 700 de Kalan Fakat Halaa Rekor Bende
Ben 1.1 MB İle Veri Çektiğimi Bilirim
![]()

bu çıkdı ortaya sizce nasılŞimdi Sevindim haa
--------------- Ekleme ---------------
haa bide bşy soracam En İyi Tarayıcı Sİzce Hanqisi Bana qüzel bir tarayıcı lazımda hangi tarayıcı önerirsinzi?
--------------- Ekleme ---------------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bNde Denedimbu çıkdı ortaya sizce nasıl
Sen Daha 1 Mbits Yapamamışınki 









Ama Yeni Yayınlayım Dedim 
millet 900 le çekiyo biz ttnetle 200de takılı kaldık bu da en yüksek gördüğüm değerdi![]()
Ama Dosyayı İndirdiğin Sunucuya Görede Hızı Değişir 

KardeşSen Daha 1 Mbits Yapamamışınki
Sen En Fazla 50-80 kbits Arası İle Dosya Çekersin
En İyi Tarayıcı Bence Firefox Ama Chrome Fazla Kasmıyor Ve Videoları Donmadan İzliyebiliyorsun
--------------- Ekleme ---------------
1.5 Gün Sonra Yeni RekorumAma Yeni Yayınlayım Dedim
--------------- Ekleme ---------------
Ama Dosyayı İndirdiğin Sunucuya Görede Hızı Değişir
Yeni Rekorumu Kırdım![]()

