ern_ts_61
Üye
omnia windows 7 bağlantı sorunu
merhaba arkadaşlar bnm omnia i900 var ama windows 7 bağlantı sorunum war daha once bağlandım fakat şimdi bağlanamıyorum sorun nedir acaba 2 tane win 7 bilgisayarım war bağlamıyorum sinir oldum lütfen yardım
bu arada formda aradım bn bulamadım varsa ozur ama acil yardıma ihtiyacım war
bu arada formda aradım bn bulamadım varsa ozur ama acil yardıma ihtiyacım war
