vivaz sybian 3^ e yükseltiliyor mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minur

minur

Üye
    Konu Sahibi
vivaz sybian 3^ e yükseltiliyor mu?
daha önce bir forumda vivaz ın sybian 3 yükseltilebileceğini okudum doğrumudur acaba bilgisi olan var mı..
 


fenerlix73

fenerlix73

Üye
vivaz symbian 9.4 yani 5rd sen ne demek istiyosun anlamadım
 
omerynd

omerynd

Üye
yükseltmezler kardeş. Bir firma böyle bir şey yapar mi hiç. Aynı özelliklerde bir telefon yapıp içine symbian 3 yükleyip satmak varken satılmış bir telefona bu özelliği verir mi hiç. Işi bilen bir grup çıkar uyarlar ona birşey demem(5800 için c6 yazılımı gibi) ama firma yapmaz
 
AYNA

AYNA

Üye
evet kesinlikle böyle birşey yapmazlar..
 
ceset

ceset

Üye
benimde gozume ilistiydi bende olmaz diye dikkate almamistim.... olabilirde
 
AYNA

AYNA

Üye
benimde gozume ilistiydi bende olmaz diye dikkate almamistim.... olabilirde

olabilir ama sonyericsson yapmaz bunu hani birisi kalksa kendis uyalasa olur hatta çok güzel olur yani ama yokki :D
bilsem bu işleri hiç düşünmeden yapardım..
 
shadow_170

shadow_170

Üye
valla böyle bişey olmasını bende çok istiyorum malum vivaz n8 den daha sağlam bi telefon ama symbian 3^ yok :S
 
AYNA

AYNA

Üye
valla böyle bişey olmasını bende çok istiyorum malum vivaz n8 den daha sağlam bi telefon ama symbian 3^ yok :S

ama öyle deme n8 den iyi değil bence kamerası düşük flashı yok n8 deki gibi.tip bakımından daha güzel tabii..öyle birşey olsa bile nokia'ya yaparlar sonyle uğraşmazlar..
 
shadow_170

shadow_170

Üye
n8 den sağlam dediysem işlemci felan bakımından dedim yoksa kamerasına felan lafım yok :) sanırım symbian ^3 desteklememesinin nedenide multi touch olmaması :S
 
AYNA

AYNA

Üye
n8 den sağlam dediysem işlemci felan bakımından dedim yoksa kamerasına felan lafım yok :) sanırım symbian ^3 desteklememesinin nedenide multi touch olmaması :S

yok yaa işlerine gelse symbian 3 bile yaparlar bak cinlilere n8 yaptı android kurdular hemde..
 
shadow_170

shadow_170

Üye
napalım elimizdekiyle yetincez artık :) allahtan ssx 3 nfs shift gibi oyunlar açılıyoda ordan yırtıyoruz malum onları bulamayanlarda var xD
 

özoo

Üye
vivaze oyunlar sorunsuz yükleniyomu...
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Böyle birşey söz konusu olamaz , ancak hack çıkarılırsa olabilir.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
n8 e android dedi biri yapma bee bootları uymuyo s^3 ile android in ama sony nokia gibi deqil belki S^3 yapabilirler
 
shadow_170

shadow_170

Üye
Arkadaşlar sanırım vivaz symbian ^3 e yükseltilemicek ayrıca yükseltilsede bi fark olmaz çünkü vivaz ın symbian ^3 den tek eksiği multi touch oda donanımsal bişey bildiğim kadarıyla.şu andada vivazda multi touch olmadığı için açmıyo zaten diğer symbian ^3 oyunlarını anlıycağınız bu bir hayal :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt