Nokia neden 4 sayısını çok kullanmıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Nokia neden 4 sayısını çok kullanmıyor?
Nokia nın tüm model listesine baktımda 4 sayısı içeren 1-2 istisna model hariç kullanılmadığını gördüm.

n90 - n91 - n92 - n93 - n94 - n95 - n96 - n97

4 sayısı finlandiyalılara göre uğursuz falan mı acaba? Konuyu açmadan öncede googlede aradım ama bulamadım bişey
 


FeeLz

Üye
rastlantı olanbilir sadece :) bir şeyi yoktur bence :D
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Vay arkadaş neleri merak eder bu Türk insanı :)
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Gelişme derken? :)
 
Necmati

Necmati

Üye
gerçekten 4 geneli yok :hmmm
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Vay arkadaş neleri merak eder bu Türk insanı :)


düşünüyorum, merak ediyorum öyleyse yaşıyorum :ehe
hiçbir bilgiyi küçümseme. gün gelir bit kadar bilgi bile bir çok şeyi değiştirir.

bu arada sanırım bilen yok bu 4 sayısı olayını.:allalla:
 
OriqinaLL

OriqinaLL

Üye
Sizin için araştırdım fakat bağlayamadım 4 Sayısı:
Ayrıca 4 Sayısı Numeroloji'de:
*Hoşgörüsüzlük ve ani tepki gösterme gibi kötü özellikleri vardır.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
4 sayısı A ya benziyorya, Apple a alerjileri olduğu içindir sanırım :D
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Cidden de düşündürücü, C serisinde yok, X serisinde yok, N serisinde yok, numerik serilerde [6600,7210 vbvb..] yok. Garip ve düşündürücü.
 

murat2414

Üye
3410 vardı hala ananem kullanıyor 6 senedir :D
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
3410 vardı hala ananem kullanıyor 6 senedir :D

1 2 istisna hariç demiştim zaten bi de 6234 var herhalde bu kadar yani :D arkinin dediği gibi hoşgörüsüzlükten dolayı olabilir. net bilgi veren biri çıksa süper olur ama.
 

Bosnalı86

Üye
Çok garip ama konu hakkında hiçbir bilgiye rastlamadım,wardır nokia'nın bi bildiği :ehe
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Ben size söyleyeyim ozaman arkadaşlar:
Hiçbirzaman 4 4'lük bir telefon yapamadığı için.... :oke:
 
haltie

haltie

Üye
:kop: güzel yaklaşım

gerçekten 3 4 model var içinde 4 olan :ehe
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Necmati™;2858100' Alıntı:
neden nokıa kullanıyosun ki o zman?:hmmm
4 4'lük olmasına YARDIMCI olabilmek için. (Ama nafile) Nokia üretir, kullanıcıları KULLANARAK test eder, yanlışları düzeltir ama yinede 4 4lük bir telefon oluşturamaz.
 
Necmati

Necmati

Üye
4 4'lük olmasına YARDIMCI olabilmek için. (Ama nafile) Nokia üretir, kullanıcıları KULLANARAK test eder, yanlışları düzeltir ama yinede 4 4lük bir telefon oluşturamaz.
N8 denedin mi hiç gördün mü yani..
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Necmati™;2858406' Alıntı:
N8 denedin mi hiç gördün mü yani..
Nokia Club Sistem Uzmanıyım. Görmemem mümkün değil. İyi telefon sağlam. :) HTC Desire'yi kullan kardeş, sonrada bide N8'i kullan. Sorunun cevabını alırsın.
Symbian öldü, Nokia'nın en büyük hatası Android ve Linux'a destek vermemesi ! Peki sen hiç 1,6GHZ hızında (1600 Megahertz yani) bir cep telefonu kullandınmı?
Şuan N8'de 680 MHz'lik ARMv6 komut setli CPU ve 300 MHz'lik GPU (Broadcom BCM2727) bulunuyor. Gel görki ne Samsung Galaxy Ne Iphone 4 nede HTC serisine ulaşamıyor. Düşük Ram bellekde cabası.
4 4 lük telefon olmayı basarması için bunlara biras PARA ayırması gerek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt