khytr89
Üye
Nokia neden 4 sayısını çok kullanmıyor?
Nokia nın tüm model listesine baktımda 4 sayısı içeren 1-2 istisna model hariç kullanılmadığını gördüm.
n90 - n91 - n92 - n93 - n94 - n95 - n96 - n97
4 sayısı finlandiyalılara göre uğursuz falan mı acaba? Konuyu açmadan öncede googlede aradım ama bulamadım bişey
n90 - n91 - n92 - n93 - n94 - n95 - n96 - n97
4 sayısı finlandiyalılara göre uğursuz falan mı acaba? Konuyu açmadan öncede googlede aradım ama bulamadım bişey
bir şeyi yoktur bence 




güzel yaklaşım