Takımımız Trabzona Gitti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Takımımız Trabzona Gitti

Takımımız Trabzon’a Gitti
02.10.2010 18:29

Spor Toto Süper Lig’in 7. haftasında yarın (3 Ekim) Trabzonspor’la Hüseyin Avni Aker Stadı’nda karşılaşacak olan futbol takımımız, maçın oynanacağı kente gitti. Trabzon’a giden kafilede şu futbolcularımız yer aldı:
“Hakan Arıkan, Cenk Gönen, İbrahim Toraman, Tomas Zapotocny, İbrahim Üzülmez, İsmail Köybaşı, Mehmet Aurelio, Fabian Ernst, Necip Uysal, Roberto Hilbert, Onur Bayramoğlu, Mert Nobre, Da Silva Bobo, Rodrigo Tabata, Filip Holosko, Yusuf Şimşek, Ersan Adem Gülüm, Guti”
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo


americanboy

americanboy

Üye
yenilip geri dönecek:islik
 
minoo

minoo

Üye
inşallah Holosko yine aynı şeyi yapmaz kanser etti bizi adam :D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
Hadi Trabzon Göster Kendini :D
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Aboo 1-0 yeniliyoz :ehe
 

xx_anqeL**

Üye
Aa 1-0 ..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 

xx_anqeL**

Üye
daha mac bitmedi ama
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
70 küsür dakikadayız. Bari 1 puan kurtarak :D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
Puan Farkının Kapanması İçin Beşiktaşın Maçı Kaybetmesi Lazım :D
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
83. dakika oldu yahu. Hadi 1 gol Beşiktaş :D

--------------- Ekleme ---------------

Teofilo kırmızı gördü :ehe
Bizde babayı gördük :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt