Korkutan kıyamet araştırması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Korkutan kıyamet araştırması
Bilim insanları, dünyanın sonunun ne zaman geleceğini araştırdı, ortaya ürkütücü bir sonuç çıktı...



Bilim insanlarının yaptığı yeni bir araştırmanın sonuçlarına göre, dünyanın sonu sanıldığından da çabuk gelebilir.
Yapılan araştırmaya göre, önümüzdeki 3.7 milyar yıl içerisinde yüzde 50 olasılıkla dünyanın sonunun gelmesi mümkün.
Kimi fizikçilere göre, evrenimiz ve içerisindeki herşey büyümeye devam ediyor ve büyüdükçe yeni evrenlere bölünüyor.
Ancak bu fikre karşı çıkan bilim insanları da, bu büyümenin sonsuza kadar süremeyeceğini savunurken, bir noktada sona ereceğini söylüyor.
Üniversitesi'nden Raphael Bousso, yaptığı araştırmayla en mümkün sonucun bu olduğunu ortaya çıkardı.
Bousso ve ekibinin savunduğu görüşe göre, sonsuz bir evrende herhangi bir şeyin olması mümkünse, bu olabilir, daha da ötesi, bu sonsuz kez tekrarlanabilir.
Buradaki sorun, eğer herşey sonsuz sayıda kez tekrarlanırsa, bunların olma ihtimalini belirlemek imkansızlaşır.
Bu da, bildiğimiz anlamdaki fizik kurallarının tamamen geçersiz hale gelmesi anlamını taşıyor.
"Arada sıkıştık kaldık." diyen Bousso, "İçinde bulunduğumuz evrenin çalışmasının tek yolu, gelecekte bir noktada felakete dönüşmesi ve bizi de birlikte götürmesi." sözleriyle çıkardıkları sonucu açıklıyor.
Karışık teorik fizik formülleri ve ileri matematik kullanan Bousso'nun ekibi, bu muhtemel son için de bir tarih belirlemeye çalıştı.
Bousso, "Dünyanın bizim yaşamımızda sona ermesi uzak bir ihtimal olsa da, bunun önümüzdeki 3.7 milyar yıl içinde gerçekleşme ihtimali yüzde 50 oranında." diyor.
Bunun anlamı, evrenin sonunun Güneş'in tükenmesinden önce gelebileceği.
Bu konuda kafa yoran kimi fizikçilerse, "son" için biraz daha uzun bir süre veriyorlar; 5 milyar yıl.
Ancak Bousso, fizik kuralları gereğince sonun geldiğini önceden farkedebilme şansımız olmayacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: AnLaR


Samsun55''

Samsun55''

Üye
Kıyamet diye diye koparacaklar kıyameti gerçekten
kıyamet bir gün kopacak ama orasını allah bilir istediğin kadar araştır kıyametin önüne geçemessin
önemli olan kıyamet kopmadan önce allaha nasıl bir kul olduğun burda allaha iyi bir kul olduysan korkmana gerek yok zaten inşallah allaha iyi bir kul olmuşuz.
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Kıyamet diye diye koparacaklar kıyameti gerçekten
kıyamet bir gün kopacak ama orasını allah bilir istediğin kadar araştır kıyametin önüne geçemessin
önemli olan kıyamet kopmadan önce allaha nasıl bir kul olduğun burda allaha iyi bir kul olduysan korkmana gerek yok zaten inşallah allaha iyi bir kul olmuşuz.
Bunlara kendi çaplarında eğlenmek derim ben..
Allah bilir siz kimsinizkii...
İnş... sadık bir kul olmuşuzdur.:evet:
 
loss_pain

loss_pain

Üye
Bunlar sadece teori.. sonuçta %100 kopar demiyorlar sadece kendi fikirlerince tahmin yürütmeye çalışıyorlar.. Ama çok duyduk kesin konuşanları.. ve hiçbişey de olmadı.. onlara ben de "kendi çaplarında eğlenenler" diyorum
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Incubus

Incubus

Üye
Kıyamet kopucak buna hemfikiriz.Biz nasıL gündüzleri canlı canlı duruyorsak bunun sebebi güneş.Güneşten aldığımız enerji iLe ayakta duruyoruz.Örneğin geceleri enerjimiz olmadığı için uyuyoruz ama güneş doğduğu anda tekrar dinamik bir şekilde uyanıyoruz.Yada bitkiler güneşten aldığı enerji ile fotosentez yapıyor.Yani güneş yok olduğu anda hayat tamamen bitecek
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Kıyamet kopucak buna hemfikiriz.Biz nasıL gündüzleri canlı canlı duruyorsak bunun sebebi güneş.Güneşten aldığımız enerji iLe ayakta duruyoruz.Örneğin geceleri enerjimiz olmadığı için uyuyoruz ama güneş doğduğu anda tekrar dinamik bir şekilde uyanıyoruz.Yada bitkiler güneşten aldığı enerji ile fotosentez yapıyor.Yani güneş yok olduğu anda hayat tamamen bitecek
:evet::evet:
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
daha çok varmış:ehe
 
...NUR...

...NUR...

Üye
ohoooooo bunların her dediğine inansaydık şimdi kıyamet kopmadı ben kendim ölüyim bari derdik kendilerince egleniolar :oke:
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
daha çook :D
 
...NUR...

...NUR...

Üye
Necmati™;2793985' Alıntı:

yani bu çıkıo ortaya kardeşim sen nerden bilcen onu bi tek allah bilir oda zaten bize bildirilmicek ne zaman kopacağı yani ama tabi bunların inançları olmadığı için böle düşünüolar :hmmm
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
yani bu çıkıo ortaya kardeşim sen nerden bilcen onu bi tek allah bilir oda zaten bize bildirilmicek ne zaman kopacağı yani ama tabi bunların inançları olmadığı için böle düşünüolar :hmmm
çok doğru bir saptama yorum için Tşk..
 
Utku

Utku

Üye
amann 3.7 milyar yılcık zaman su gibi akıp geçiyor:kop:zaten kıyamet gerçekten koparsa hepimiz geberecez:eheevrenin başı sağolsun
 

Revengeful

Emekli Yönetici
2012 yi bekliyorum :kop:
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Yüce Allahın işine karışmamak lazım sonra adama affedersin b.k böceği bile yedirir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt