Tap2Screen v1.01 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
Tap2Screen v1.01 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
Tap2Screen v1.01 S60v5 SymbianOS9.4 Unsigned Türkçe - MaxiPDA



Tap2Screen S60 5th telefonlar için yenilikçi bir ekran görüntüsü alma uygulamasıdır. Ekran görüntüsünü almak için sadece ekrana dokunmanız yeterli olur.

v1.01 Yenilikler:

- Buton şeffaflığı ayarlanabilme eklendi.
- Filigran ekleme özelliği eklendi (Varsayılan tamamen şeffaf).
- Butona basılı tutunca uygulamadan çıkma özelliği eklendi.


Konuda soru sormadan önce mutlaka okuyunuz. http://www.maxicep.com/symbian-s60v...enler-son-guncelleme-14-09-2010-a-334478.html
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: " Tehlike ", brkree, ungood20 ve 8 diğerleri


Ferzan

Ferzan

Üye
Teşekkürler
 
hubeyb_123

hubeyb_123

Üye
teşekkür ederim güzel konu :oke:
 

onur298

Üye
yaa aga konuyla lakası yok ama bi türlü anlamadım forumda nasıl konu açılıyo :(
 
nejdet can

nejdet can

Üye
Sanırım dikkat etmediniz bu bölümdeki konular Türkçe.

Evet dikkatimden kaçmış benim paylaşımımda Türkçeydide konu başlığına yazmayı unutmuşum değiştireyim.

Kusuruma bakmayın...:sarıl:
 
H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
teşekkürler
 
ungood20

ungood20

Üye
emeğinize sağlık
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
saol
 
rkap

rkap

Üye
ellerine sağlık
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
teşekürler..
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
abb94

abb94

Üye
teşekürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt