Necmati
Üye
ba ba ba havalara nasılda.....ben ciddiyimortam şenlenirdi
İphone un profesyonel 8mb HD kalitesindeki kameramla foto çekerdim. Birilerine duyurulur![]()
havan kime benim direk 8 mp ama N8 alınca kapışabilecekmisin sayın üye ..
anladı o üye



dağtmayın konuyu





