Gerçekleştirilen Buluşmalar 19.09.2010 İstanbul Buluşması

Sponsorlu Bağlantılar

Necmati

Necmati

Üye
ben ciddiyim :ehe ortam şenlenirdi :ehe
İphone un profesyonel 8mb HD kalitesindeki kameramla foto çekerdim. Birilerine duyurulur :ehe
ba ba ba havalara nasılda.....
havan kime benim direk 8 mp ama N8 alınca kapışabilecekmisin sayın üye ..
anladı o üye :ehe:ehe
 


Revengeful

Emekli Yönetici
konuyu dağıtma bakim :sopa:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:dover: dağtmayın konuyu
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
resim olsaydı yorum yapardık ama nazar filan değer diye mi çekindiniz :islik:)
 
время

время

Üye
Buluşma güzel olmuştur eminim. Keşke resimde çekseydiniz. :D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
çok kısaydı ama çok güzeldi en azından benim için..değer verdiklerim vardı zaten buluşmada.o bakımdan güzeldi benim için çok..
resim olayını da es geçelim :ehe
buluşmada bayan ağırlıklıydık ya istemediler foruma koymayı.o yüzden çekmedik.bi dahakine ben zorla çekecem :D
 
время

время

Üye
çok kısaydı ama çok güzeldi en azından benim için..değer verdiklerim vardı zaten buluşmada.o bakımdan güzeldi benim için çok..
resim olayını da es geçelim :ehe
buluşmada bayan ağırlıklıydık ya istemediler foruma koymayı.o yüzden çekmedik.bi dahakine ben zorla çekecem :D

:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
4 e 2 :ehe
 

Perfect!

Üye
:ehe hadi geçmiş olsun hepinize

--------------- Ekleme ---------------

çok kısaydı ama çok güzeldi en azından benim için..değer verdiklerim vardı zaten buluşmada.o bakımdan güzeldi benim için çok..
resim olayını da es geçelim :ehe
buluşmada bayan ağırlıklıydık ya istemediler foruma koymayı.o yüzden çekmedik.bi dahakine ben zorla çekecem :D

ya ne farkeder ki alt tarafı resim :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yemezdik yahu fotağraflarınızı,öcü değiliz:angry:
Mühim olan sizin eğlenmeniz:)Sonunda buluşmanın olmasına sevindim:)
 
Necmati

Necmati

Üye
Yemezdik yahu fotağraflarınızı,öcü değiliz:angry:
Mühim olan sizin eğlenmeniz:)Sonunda buluşmanın olmasına sevindim:)
ah bir ben olacaktım varya işte o zaman tanıyacaktınız benim nasıl komik ve deli bir çocuk olduğumu neşenize neşe katardım ama ulmadı napalım...:ağlarım:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bnm icin sorun degildi ama diger arkadaslar istemedi.
 

Perfect!

Üye
napalım bıdaha kıne artık
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
evet :)
 
Necmati

Necmati

Üye
İnşallah..
 

inalp

Üye
Herkes resım dıyor bende nerelerı gezdınız anlatın dıyorum :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Ben fazla oturmadım yanlarında...20 dk falandır toplamda... :D iki hoşbeş ettik o kdr...benim penceremden olanlar bu yani...
 


Üst Alt