bıdış yaa kıyamammay çok şekerr.. minik şey..
beğenmedinmiBayanlar![]()
çok hemdeepek sevimli
oda senşIYK sevmedim![]()



ayyy caniyBu KapLumbağaLarın bende Anısı vaR Bizde iki tane varDı biri öLdü attıK ikinciside öLmez oLaydı öLdü hayvan öLünce öLdüğünü anLadı hayvan öLünce bizim aLt kattaki komŞu aLdı öLüsünü bu hayvanlar nazara göze ii qeliyor dedi hayvanı götürdü bizde öle bi yere katacak sandık meğersi hayvanın gözlerinden iğne ipLiği geçirmiŞ kapıya asmış![]()
yazık ya ölmüşte olsadalga geçmeevet sayın maxicep üyeleri bir ilk yaşanıyor kaplumbağanın yumurtadan çıkışını görüntülüyoruz türkiyede bir ilk haber bözek e ait kameraman ise kayıplardagökhan haber ajansı sundu
![]()

