bekocan0
Üye
5800 XP Medya Aktarımı Sorunu
Arkadaşlar 2 hafta kadar önce bir 5800 XP satın aldım. İlk hafta hiç sorun çıkarmadı. İkinci hafta arada bir ovi player ile medya aktarımı sağlamaya çalışırken "Yeterli alan yok >0 kb." gibi bir hata vermeye başlamıştı. Bazen PC Suite, bazen de media transferi kipinde çalıştırıyordum çözüyordum, fakat şimdi durumu çözemez oldum. Medya transferi kipinde çalıştırıyorum ve bilgisayarda hafıza kartı tamamen dolu görünüyor. Hafıza kartını biçimlendirmeyi falan da denedim ama olmuyor. Eğer Mass Storage kipini seçersem dosya aktarımı yapabiliyorum. Fakat ben Ovi Player'ı kullanmak istiyorum lütfen yardım edin 


