Modifiye C6 Fw için orjinal 5800&N97 Ses Codec'leri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
Modifiye C6 Fw için orjinal 5800&N97 Ses Codec'leri
Arkadaşlar C6 Fw her nekadar güzel bir fw olsada ses konusunda 5800 gibi kaliteli ses veremiyor bunun için vereceğim dosyayı C:\private\100012a5 klasorune kopyalayın ve telefonu yeniden başlatın audio codecleri orjinal 5800&N97 fw'sinden alınmıştır.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yaman22, By Y@VUZ, Freddy Krueger ve 16 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
güzel bir paylaşım...:tşk:
 
khytr89

khytr89

Üye
bunu yeni sürüm c6 romu çıkınca gömüp upload ederlerse süper olur.Yeni sürümü ne zaman çıkacak soon yazmış ama hala bi gelişme yok.Yenilikler güzel olacak :D
 
furkan142

furkan142

Üye
Teşekkürler.
 

murat184

Üye
Teşekkürler kardeş attım, bi deneyeyim sonucu yazarım

Denedim ve çok fark ediyor.
 
bybilal

bybilal

Üye
teşekkürler pek bi fark sezemedim
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler pek bi fark sezemedim

arkadaşım hem bass hem tiz olan bir müzk aç C6 ses codeci bas müziği pek iyi vermiyor tiz sesleri veriyor sonrada 5800 ses codec at ve aynı müzkleri tekrar aç dinle farkı hissedersin :oke: tabi codec attığın zaman telefonu yeniden başlatman lazım
 
bybilal

bybilal

Üye
kardeş yosa senin verdiğin dosyayı komple mi değiştricez yoksa verdiğin codekleri sadece içindekilierini telefonun hafızasıdaki private nin içinemi kopyalicaz?
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yosa senin verdiğin dosyayı komple mi değiştricez yoksa verdiğin codekleri sadece içindekilierini telefonun hafızasıdaki private nin içinemi kopyalicaz?

klasorun içinde zaten 9-10 tane bişeyler olması lazım sen direk kopyala o klasorun içine hem orjinali silsen bile yeniden başlattığında yeniden oluştuğunu görürsün o yüzden orjinali silmeye gerek yok
 

estami

Üye
vereceğim dosyayı C:\private\100012a5 klasorune kopyalayın ve telefonu yeniden başlatın audio codecleri orjinal 5800&N97 fw'sinden alınmıştır.

Değerli arkadaşım telefondada C:\private\100012a5 bu klasör var arkadaş sormuş tam anlatamamış galiba senin verdiğin dosyada 100012a5 klasör şeklinde..... telefonda var olan klasör ile senin verdiğinimi değiştireceğiz..???? yoksa verdiğin klasörün içindekileri kopyalayıp C:\private\100012a5 nın içine mi atıcaz..?
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
vereceğim dosyayı C:\private\100012a5 klasorune kopyalayın ve telefonu yeniden başlatın audio codecleri orjinal 5800&N97 fw'sinden alınmıştır.

Değerli arkadaşım telefondada C:\private\100012a5 bu klasör var arkadaş sormuş tam anlatamamış galiba senin verdiğin dosyada 100012a5 klasör şeklinde..... telefonda var olan klasör ile senin verdiğinimi değiştireceğiz..???? yoksa verdiğin klasörün içindekileri kopyalayıp C:\private\100012a5 nın içine mi atıcaz..?

sadece o klasore ekliyeceksiniz arkadaşım o varolan dosyalar duracak zaten silsenizde teli yaniden başlattığınızda geri gelir onlar umarım şimdi anlatabilmişimdir
 

nonamex

Üye
İşe yaradı gerçekten, ses kalitesi değişti.
 

wagh

Üye
çok iyi paylaşım.:oke:
 
emr-erock

emr-erock

Üye
sağol kardeş...^^:oke:
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
Teşekkürler
 

musti1995

Üye
ben private klasörünü bulamadım
 
Freddy Krueger

Freddy Krueger

Üye
deneyeceğim kardeşim sağolasın.bende c6 fwsi kullanıyordum ve orjinal fwye göre gerçekten ses farkı vardı.Umarım bu çare olur :-D

--------------- Ekleme ---------------

kardeşim telefonum 5800 c6 fwli ve bu fwnin hackli olduğunu biliyorum yanılmıyorsam.Fakat ne dosya yöneticisinden nede xplorerdan c/private dosyasına giremiyorum maalesef. Sadece e/private dosyasına girebiliyorum oradada verdiğin isimli dosya adı zaten bulunmuyor değiştirebilmem için. Ne yapabilirim bir yardım lütfen
 

Deniz3004

Üye
Arkadaşlar telefonun hackli mi olması gerekir bu işlemi yapmak için? Benim c-6 nın sesinden memnun değilim ve bu codecleri atmak istedim. Telefon üzerinden X-Plore ile atmaya kalkınca "Can't make dir" uyarısı alıyorum. Pc üzerinden telefonun tüm dosyaların gösteren bir program var mı? Ya da çözümü nedir? Teşekkürler şimdiden.
 
By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt