Alttaki Üyeden Ne İsterdin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JayJayyy

Üye
minno altı üstü karıştırdın sen:eheneyse
Alttaki kazak giy
 


Mert

Mert

Üye
Sonbahar gelsin giyerim.
Alttaki üye forumdan uzaklaş özelliğiyle 1 gün forumdan uzklaş:ehe
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Ne tam anlayamadım yazılar gözükmüyor yaa bende. :islik

Alttaki Alttaki 1 saat kimseyle konuşma.
 
Mert

Mert

Üye
gece 3-4 arası yapabilirim :D
alttaki bilgisayrını yeniden başlat :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Şuan bende bunu 3-4 gibi Yapabilirim

alttaki pc nin bios pilini Çıkarıp tekrar yerine Tak:d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Offf benimki laptop ama... Neyse madem istedin :ehe

Alttaki forumdaki en esprili üyeyi söylemeni istiyorum :ehe
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
ben:naughty: :ehe
alttaki en sevdiğin kişiye senden nefret ediyorum diye msj atmanı istiyorum
 

Perfect!

Üye
yok ben yhapamam alttaki sen yap :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yaptım...ama inanmaz ki...güler... :D :D

alttaki koş 2 bardak su iç yerime...soğuk olsunn... :D
 
huri$

huri$

Üye
simit
 

OğuzcanAbi

Üye
nerdesin getirim
altakinden mesaj istiorum
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
numaranı yaz buraya atiym.. :aha:

alttaki; Tarkan ı getir bana konser versin... :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
mesaj... :aha::aha:

alttaki ; su getir bana... :'(
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İftardan sonra olur x)
Alttaki beni evlendir xD
 
Mert

Mert

Üye
Buluruz birini :D
Alttaki evdeki çiçekleri sulada gel
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
çiçekler susamamış

alttaki sende bi namaz kılda gel
 

Perfect!

Üye
vakit gelmedi daha :D

alttki ara beni :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt