SmartSIS v2.2.7 [EN] SON SÜRÜM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aziz™

Aziz™

Üye
SmartSIS v2.2.7 [EN] SON SÜRÜM
SmartSIS v2.2.7 EN

Programın Özellikleri:

Sis, sisx toplama

Sis, sisx parçalama

Uid değiştirme

Program imzalama

Mif iconları oluşturma


Çalışması için megaPyModulePack 1,51 Python 1.4.4 yüklü olmalıdır

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, gezegen5271, arslanyurek ve 11 diğerleri


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkürler:oke:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim kardeşim:)
 

kartal.24

Üye
sis dosyaları için verilmiş ama kendiside sis zaten bu sorun sisx dosyasını destekleyen telefonlarda olmuyormu bunun sisx uzantılı olanını nereden bulabilirim acaba paylaşa bilecek varmı
 
Aziz™

Aziz™

Üye
hayır bu hem sis hemde sisx telefonları içindir ve her iki dosya türünüde destekliyor başka program lazım değil sisx için bu onuda yapabiliyor
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler..
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..
 

NUSRET44

Üye
makesis denedim bende çalışmadı umarım bu işe yarar teşekkürler
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..:)
 
karakule100

karakule100

Üye
Teşekkürler güzel paylaşım
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..
 
By Kavak

By Kavak

Üye
teşelkkürler
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Teşekkürler Aziz
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..:)
 
aporep

aporep

Üye
SmartSIS v2.2.7 EN

Programın Özellikleri:

Sis, sisx toplama

Sis, sisx parçalama

Uid değiştirme

Program imzalama

Mif iconları oluşturma


Çalışması için megaPyModulePack 1,51 Python 1.4.4 yüklü olmalıdır




smartsisin son versiyonu

bir sorum olacak n73 kullanıcısıyım tlf a bunu yüklemek istediğim de tlf a ciddi zarar verebilir gerçekten yüklemek istiyormusunuz tarzında bir yazı çıktı bende kapattım neden böle bir yazı çıkıyor acaba
 
Aziz™

Aziz™

Üye
o her uygulama yüklerken sorar yani bir nevi formalite sorusu olarak düşünebilirsin.evet deyip uygulamayı yüklemeye devam et..:)
 
abdülhey25

abdülhey25

Üye
aziz abi bana yardım edebilirmisin ben zntxhanla bi proyu türkçeleştrym ama nası toplicam bunun klasörleri nerde oluyo hngi dosyaları toplicam bana yardımcı olabilirmisn (telim 5320hacklidir...)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
Aziz™

Aziz™

Üye
aziz abi bana yardım edebilirmisin ben zntxhanla bi proyu türkçeleştrym ama nası toplicam bunun klasörleri nerde oluyo hngi dosyaları toplicam bana yardımcı olabilirmisn (telim 5320hacklidir...)

türkçeleştirme işi zordur.öyle birkaç kelime ile anlatılmaz.bende program türkçeleştiriyorum.bunlar için pyhton uygulamaları bölümünde gezmeni tavsiye ederim..:)
 
abdülhey25

abdülhey25

Üye
tmm saolasn....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt