Samsung I7500 Galaxy Alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

idimyok

Üye
AndExplorer.apk programını SD karta atıyorum ama bu dosyaları nerden görüpte yükleyecem ben ya bi anlamadım gitti[/QUOTE' Alıntı:
öncelikle cep telefonu ile slideme ye girip kendi slideme uygulamasını indirecek ve kuracaksın. ondan sonra andexpolrer ı arayıp yükleyeceksin. yükledikten sonra programı açıp sdcard/ (telefon)

sdcard/sd (microsd hafıza kartı) nereye programları attıysan oradan tıklayarak teker teker yüklemeye başlayacaksın..
 


Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya yetmez olur mu cevaplar için herkese teşekkür ederim. Malum Symbian kadar yaygın kullanan olmadığı gibi Symbian kadar da ülkemizde inciği cıncığı ortaya dökülmüş değil henüz bu nedenle de tereddüt etmem doğal.

Bluetooth'la dosya paylaşamama sorunu yaygın bir sorun mu? Çözümü yok mu?

Şarjı gerçekten 1 günden kısa mı gidiyor?

ve en önemlisi kamera ile çekilmiş bir kaç fotoğraf paylaşman mümkün mü açık alanda gün ışığı ve flaşlı gece çekimi olursa gerçekten fikir sahibi olmamız açısından paha biçilemez.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
öncelikle cep telefonu ile slideme ye girip kendi slideme uygulamasını indirecek ve kuracaksın. ondan sonra andexpolrer ı arayıp yükleyeceksin. yükledikten sonra programı açıp sdcard/ (telefon)

sdcard/sd (microsd hafıza kartı) nereye programları attıysan oradan tıklayarak teker teker yüklemeye başlayacaksın..

eyw hacı abi çok tşk ettim :)
 

idimyok

Üye
Bluetooth'la dosya paylaşamama sorunu yaygın bir sorun mu? Çözümü yok mu?

Şarjı gerçekten 1 günden kısa mı gidiyor?

ve en önemlisi kamera ile çekilmiş bir kaç fotoğraf paylaşman mümkün mü açık alanda gün ışığı ve flaşlı gece çekimi olursa gerçekten fikir sahibi olmamız açısından paha biçilemez.

bluetooth un çözümünün android 2.2 de çözülebileceğine inanıyorum çünkü bluetooth programlarının çalışmaması benim 1.5 kullanmam. şarjı 1.5 gün falan sürüyor ama wireless ile çok giriyorm nete. bir de yeni alındığı için telefon belli bir süre daha az şarjının gitmesi normal. bu gün fotoğraf çekeyim ozaman. ama ben memnunum kamerasından. gece flashı ve gece modu var.

--------------- Ekleme ---------------

eyw hacı abi çok tşk ettim :)
Progressivity programı yükledin herhalde:) size birşey sormak istiyorum bir cevapsız çağrı aldığımda tuş kilidini açınca arayan kişinin numarası direk tuş çevirme kısmında yazılı mı oluyor_? yoksa direk anasayfa mı açılıyor? diğer bir sorum hoperlör ile konuşma yapınca karşı tarafta da yankı varmdır?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
cevap veriyorum 2sini de denemedim ama dediğin iyi oldu deneyip sonuçlarını yazıcam buraya :)
 

aslanenver

Üye
ÖZELLİKLERİNİ SAYMAYACAĞIM KURUNCA FARKINI GÖRECEKSİNİZ

GAOSP FROYO TÜRKÇE VE BİR ÇOK DİL DESTEĞİ MEVCUTTUR...

kamera wiffi gps bluetooth hepsi çalışıyor

bluetooth ile veri gönderip alabilirsiniz fakat cihaz eşleştirmesi yapmadan kullanın

710 mhz overclock ve 32 mb swap takas alanı ve bir çok ek ayar özellik mevcuttur

KURULUMU LİNKTE VERDİĞİM PAKET İÇİNDEDİR

SORUNSUZ VE EKSİKSİZ ÇALIŞMAKTADIR BAZI EKSİKLER OLABİLİR ZAMANLA DUZELTİLECEKTİR HENÜZ BETA AŞAMASINDADIR.....

ROM İÇERSİNDE BİR ÇOK ALIŞIK OLMADIĞINIZ AYAR SEÇENEĞİ VAR İNCELEYİNİZ ÖRNEK SES YÜKSELTME SWAP VS....

swap yani takas alanı oluşturma açma

ayarlardan

1-) CyanogenMod girin
2-) Performance settings açın
3-) Use compchace aktif edin
4-) Enable surface dithering aktif
5-) lock home in memory aktif
6-) VM heap size 32 seçin çıkın


Gaosp configure açın

1-) O/C 710 açık seçin

2-) Apply new config tıklayın

3-) gelecek olan root yetkisine Allow bukadar


Telefon aramaların da siyah ekrana geçerse gelen ve giden aramalarda ozaman sensörü kapatmanız gerekecek

1-) ayarlar

2-) Ekran

3-) Proximity sensor kutucuğundaki işareti kaldırın....!!!!!

LİNK:



Paylaşımı yapan arkadaşa tşkler.
 

idimyok

Üye
ÖZELLİKLERİNİ SAYMAYACAĞIM KURUNCA FARKINI GÖRECEKSİNİZ GAOSP FROYO TÜRKÇE VE BİR ÇOK DİL DESTEĞİ MEVCUTTUR...
GAOSP FROYO nedir? bir bilgi sahibi değilim.
Progressivity söylediklerimi deneme şansın oldu mu?

--------------- Ekleme ---------------

GAOSP FROYO nedir? bir bilgi sahibi değilim. kısaca bir açıklama yapabilirmisiniz? bir de bu programı yükleyince telefonumuz garanti dışına çıkar mı?
 
altugcl

altugcl

Üye
Evet alınır mı? İşletim sistemi artık rayına oturdu mu?
 
teksalih

teksalih

Üye
arkadaşlar i9000 sahibiyim bu cihaz 1 gb ancak i7500 de arkdaşımda vardı sorunsuz bir cihaz şık ve android olduğu için sayfalar çatır çatır açılıyor symbian ve android aynı keseye koymayınız görüyorsunu android hızlı yükselişini galaxy s satışlar iphone kafa tutmaya başladı dahada uçucak bu cigaz
 

mucan54

Üye
Samsung'larda ekranı kalemle kullanamıyorsun, bu modelde de öyle mi?
 
tolga72

tolga72

Üye
Görüntülü görüşme için ön kamera yani ikinci kamera varmı
 
enoes

enoes

Üye
arkadaşlar bende almayı düşünüyorum ama android oyunları oynatmıyor mu youtube da 1 tane video bulamadım
 
haqqus

haqqus

Üye
i7500 rami ve islemcisi asagi seviye bi cihaz sadce 2d oyunlari kasmadan acar bence hic girmeyin
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bu telefon Samsung'un ilk androidlisi. Donanımı çok kötü. Alınmaz
 
enoes

enoes

Üye
iide lg gt 540 tan daha iyi lg bütün oyunları oynatıyo
 
enoes

enoes

Üye
iyide benim alacam çocuk 2,3,4 yüklü dio
 
enoes

enoes

Üye
n95 8gb'tan iyidir herhalde andriod falan bide GERÇEKTEN 2,3,4 YÜKLENEBİLİR Mi Oyunlar ne alemde yaw biri bişe sölesin çatlıcam şimdi
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Üst Alt