5800 hoşuma gitmeyen görsellik.Bi Göz Atın..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
5800 hoşuma gitmeyen görsellik.Bi Göz Atın..
5800 ve 5530 ev ekranları aynı ama (Müzik player,Telefon ve Rehber) yazan yerlere dikkat edin aralarında dağlar kadar grafik farkıvar.
Bu Ne biçim bir iş yahu.
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Üstü kapalıda olsa konuşmalarımıza dikkat edelim arkadaşlar iyi forumlar:)
 
celibar

celibar

Üye
5800 ve 5530 ev ekranları aynı ama (Müzik player,Telefon ve Rehber) yazan yerlere dikkat edin ralarında dağlar kadar grafik farkıvar.
Bu Ne biçim bir iş yahu.Nokia ******** Devam Ediyor..
demekki nokia öyle istemiş öyle olmuş.5800'ın grafiğini beğenmiyorsan 5530 al.sonuçta noki seçimi sana bırakmış.
 
Lacoste

Lacoste

Üye
yha bunumu takıp kayıyon adamlara yha
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
:bann: bu nasıl konuşma yahu

Üstü kapalıda olsa konuşmalarımıza dikkat edelim arkadaşlar iyi forumlar:)
Uygunsuz kısım toptan silindi.Kusura Bakmayın : ?

--------------- Ekleme ---------------

demekki nokia öyle istemiş öyle olmuş.5800'ın grafiğini beğenmiyorsan 5530 al.sonuçta noki seçimi sana bırakmış.
5800 daha üst model. ayrıca bnm karşı çıktığım şey 5530'un kini daha iyi olması değil:nokia bir şey yapıyorum diyor ama baştan sağma yapıp bırakıyor...

--------------- Ekleme ---------------

yha bunumu takıp kayıyon adamlara yha
ne yapayım abi çok basit görünüyor bu şefaf tema.orjinal temasıyla resmini koymadım odahada basit...|-)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Normalde olsa ceza gelirdi.
Lütfen bir daha tekrarlamayın.
Keyifli forumlar.
 

OğuzcanAbi

Üye
ha ha konu nun konusu deişmiş
 

OğuzcanAbi

Üye
konuyla alakalı cewap sorunun cewabına werilenden daha çok konu büyümesin bence
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ha bu arada rehber ev ekranındaki rehber cubuqu da kalkıyor
ayarlar-kişisel-ev ekrani-kısayollardan kalkıyor

--------------- Ekleme ---------------

pardon kısayol dan değil tekrar ev ekranına girn ordan kalkıyor D:
 
Progressivity

Progressivity

Üye
sorunun ne oldugunu anlamadım ama hiç bi kalite farkı yok 2sininde ekranları aynı kalitede sadece kırmızı olanın kalitesi düşük bu gerçekte öyle olacağı anlamına gelmez
 
SilentOne

SilentOne

Üye
Progressivity kardeşim adam resimdeki rehber cubuqundan bahsediyor
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
Progressivity kardeşim adam resimdeki rehber cubuqundan bahsediyor
ya rehber çubugu değil bak mesala .5800'ın muzik playeriyle 5530 un muzik palayeri ayıdeğil onun grafikleri daha iyi..
 
padisah_58

padisah_58

Üye
Gayet saçama bi konu olmuş...
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
aynı ikiside..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt