S60 UYGULAMALARINI S60 3rd De Açma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mehmet-284

mehmet-284

Üye
    Konu Sahibi
S60 UYGULAMALARINI S60 3rd De Açma
:hmmm|-):megafon:(h)ARKADAŞLAR S60 UYGULAMALARINI ÖRNEĞİN 6600,N72,N70 İN UYGULAMALARINI S60 3rd DE ÖRNEĞİN N73,N95,N96 DA AÇAMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ BENDE N73 VAR ONUN İÇİN EĞER BÖYLE BİRŞEY YOKSA BANA S60 3rd(n73) İÇİN PROGRAMCI ADLI PROGRAMI VEYA Sismax I BULURSANIS SEVİNİRİM BİZİM ARKADAŞTA N72 VAR CEPTE PROGRAM YAZIYOR BENDE YAZMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ :nono::hmmm:bilmm|-)
 


mehmet-284

mehmet-284

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim orayı ben biliyorum bir haftadır ordayım bana asıl lazım olan pitoncu programı veya sismax programı s60 v3 için YARDIM EDİN NE OLUR help me
 
mehmet-284

mehmet-284

Üye
    Konu Sahibi
buradada yok kardeşim siteyi alt üst ettim yok yardım edin yaa başka site yokmu arkadaşlar
 
mehmet-284

mehmet-284

Üye
    Konu Sahibi
olmuyor ya program yazabilen arkadaşlar pitoncu,programcı,sismax bu programlardan birisini s60 v3 uyarlayamazmısınız çok lazım arkadaşlar
 
yavrukartal9

yavrukartal9

Üye
bana tam tersi lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt