NOKIA MESAJ OKUYUCU nokia c5 yardım lütfenn

Sponsorlu Bağlantılar

campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
NOKIA MESAJ OKUYUCU nokia c5 yardım lütfenn

arkadaşlar bende nokia c5 var mesaj okuyucu diye bir bölüm var fakat ingilizce okuyor ve türkçe mesajlar anlaşılmıyor lütfen bana yardım edebilir misiniz???? :ağlarım:şimdiden teşşekkürlerr
 


djberkay26

djberkay26

Üye
KArdeşim bende yeni aldım bataryanın üstündeki mesaj logosu sürekli yanıp sönüyo bende buna çözüm bulamıyorum HELP ME! :sos
 
campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
evet bende onu fark ettim yapman gerekn şu :
"mesajlar" a gir "seçenekler" den "sim mesajları" nı tıkla hepsini işaretle telefon hafızasına kopyala sonra hepsiniz sil artık yanıp sönmeyecek bi sorun daha olursa yine danış


Bİ TEŞŞEKKÜR ÇOK GÖRMEYELİM
 
kizltutku

kizltutku

Üye
msj okuma dilini nasıl değiştirebilirz?
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
hmmmm bu çok yeni telefon yaa bunun ayarlarını çözmek biraz mesele
 

soganlik

Üye

arkadaşlar bende nokia c5 var mesaj okuyucu diye bir bölüm var fakat ingilizce okuyor ve türkçe mesajlar anlaşılmıyor lütfen bana yardım edebilir misiniz???? :ağlarım:şimdiden teşşekkürlerr[/QUOTE]



___________________________________________________________________________________
nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....
 
  • Beğen
Tepkiler: kaan7878

OğuzcanAbi

Üye
o telefondan elime geçsin bii sorun tmm ama nerdeee
 
campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardeşi,m deniycem şimdi eline sağlık sağol



denedim kardeşim oldu sağol güzel okuyor =))
 
thunderbirdss

thunderbirdss

Üye
merhaba arkadaşlar,
bende yeni aldım C5-00 fakat bu tuş kilitli iken ekranda saat, cevapsız çağrı ve mesaj uyarını göstermeyi beceremedim bir türlü :( üst konuda bahsedilen tercihlerden güç tasarrufunu kapattım, ekran ışık süresini uzattım fakat hala ekran simsiyah :( saat görünsün istiyorum, ownskin diye bir program yükledim, flash swf dosyaları ile analog dijital saat görüntüleniyor dakat orjinali olsa çok daha iyi olacak sevmedim bu flash olayını kendi kendine devreden çıkabiliyor...

kullanan arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum...

+türkçe mesaj okuyucu yazınızı okudum, dosyaları indirdim en kısa sürede yükleyeceğim =)

şimdiden ilginize teşekkürler...
 

tmusaoglu

Üye
Dostum merhaba. Bende de C5 var ama mesaj okuyucuyu türkçe ben yapamadım. Senin açtığın konuda yazılı olan aylin dosyasını indirdim kurdum ama halen ingilizce okuyor ve ayarlar kısmından türkçe görünmüyor. Nasıl yaptığından bahseder misin?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar lütfen bilen varsa cevaplasın. Yapan arkadaşa mesaj da atamıyorum.

--------------- Ekleme ---------------

Taam arkadaşlar hallettim belirtilen adreste ki 2 dosyayıda kurmak gerekiyormuş. Bilginize...
 

ismailboya

Üye
:heyo:
Dostum merhaba. Bende de C5 var ama mesaj okuyucuyu türkçe ben yapamadım. Senin açtığın konuda yazılı olan aylin dosyasını indirdim kurdum ama halen ingilizce okuyor ve ayarlar kısmından türkçe görünmüyor. Nasıl yaptığından bahseder misin?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar lütfen bilen varsa cevaplasın. Yapan arkadaşa mesaj da atamıyorum.

--------------- Ekleme ---------------

Taam arkadaşlar hallettim belirtilen adreste ki 2 dosyayıda kurmak gerekiyormuş. Bilginize...
:heyo:


:allalla:nasıl hallettin, nerdeki adresteki 2 dosyayı kurmak gerekiyormuş, ben mi göremez oldum link falan yok mu..
mesaj okuyucu ile alakalı hiç bi açıklama göremiyorum..:aha:
 

soganlik

Üye
hemşehrim, soganlik adlı kullanıcının mesajını dikkatli okursan sanırım çözersin...
 

gokhan.

Üye
walla bende göremedim :S

--------------- Ekleme ---------------

biri bana özel msj atabilir mi?Halen göremedim :Sc5 türkçe msj okuma desteğini..

--------------- Ekleme ---------------

nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....

--------------- Ekleme ---------------

bu msj soganlıgındır

nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....

--------------- Ekleme ---------------

aylini indiremiyorum ama indiren war mı?
 

cracc-x

Üye


..adresten n96 modelinden türkçe secenegini secin..iki adet dosya var indirip kurun..
 

kajuceviz

Üye
:bann:

arkadaşlar bende nokia c5 var mesaj okuyucu diye bir bölüm var fakat ingilizce okuyor ve türkçe mesajlar anlaşılmıyor lütfen bana yardım edebilir misiniz???? :ağlarım:şimdiden teşşekkürlerr



___________________________________________________________________________________
nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....[/QUOTE]
 
kaan7878

kaan7878

Üye

arkadaşlar bende nokia c5 var mesaj okuyucu diye bir bölüm var fakat ingilizce okuyor ve türkçe mesajlar anlaşılmıyor lütfen bana yardım edebilir misiniz???? :ağlarım:şimdiden teşşekkürlerr



___________________________________________________________________________________
nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....[/QUOTE]

dost sen denedin mi çalışacağına eminmisin
 
TuTuKLu eSiR

TuTuKLu eSiR

Üye
c5 cok güzel
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Arkadaşlar bulamayan indiremeyenler için link veriyorum indirilmiş denenmiş çalışıyor sertifikalamaya gerek yok. Kurduktan sonra mesaj okuyucu ayarlarına girip Aylin i seçin.
 
vukaatcocuk

vukaatcocuk

Üye
slm arkadaşlar bende nokia c5s çin işi telefon var nerden internete girecegimi bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkrler :)
 
kaan7878

kaan7878

Üye
oluyomuş :D çok komik okuyor bee
 

Benzer Konular



Üst Alt