walla bende göremedim :S
--------------- Ekleme ---------------
biri bana özel msj atabilir mi?Halen göremedim :Sc5 türkçe msj okuma desteğini..
--------------- Ekleme ---------------
nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....
--------------- Ekleme ---------------
bu msj soganlıgındır
nokia sitesinde text to speech diye bir bölüm var. google den arattır sayfa açılacak ve sana cihaz ismini soracak, sen oraya n96 idi galiba, girersen türkçe aylin diye 2 dosya çıkıyor, c5 e uyumlu indir ve kur, kolay gelsin....
--------------- Ekleme ---------------
aylini indiremiyorum ama indiren war mı?